„Need on ausad lõhnad, mis järgivad meie disainifilosoofiat,“ selgitab Jil Sanderi loovjuht Luke Meier. „Need pole liigselt keerukad ega koormatud erinevate lõhnaelementidega, vaid pigem selged ja puhtad.“
Meier toob välja, et kuna funktsionaalsus ja jätkusuutlikkus on alati olnud Jil Sanderi loomingu lahutamatud osad, siis see kehtib ka uue lõhnakollektsiooni puhul. „Jätkusuutlikkus on meile väga oluline,“ rõhutavad moemaja loovduo Lucie ja Luke Meier üheskoos, „ja peaks olema kõigi jaoks.“ Nii on kõik uue seeria parfüümipudelid – loodud koostöös disainistuudioga FormFantasma – taaskasutatavad ja -täidetavad.
Uuri Olfactory Series 1 parfüümide kohta lisa Jil Sanderi kodulehelt jilsander.com.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.