Byredo uue parfüümi Animalique’i kompositsioon on kui rännak inimese sügavustesse. Aroom läheb pomerantsipuu särtsakalt essentsilt tasapisi üle sensuaalsete õite – mimoosi ja iirise – buketile, mis upub seemisnaha, ambra, sandlipuu ja tubaka embusse. Nagu üha edasi voolav elu, muutub ka Animalique, kui see satub soojale nahale…
Nagu magnet, mis tõmbab paljastama oma isiksuse metsikut (vahest isegi müütilist) külge, paljastab see mitmetahuline aroom tahtmatult, et igas „minas“ on varjul hulgaliselt ootamatuid variatsioone. Kus on reaalsus ja kus fantaasia? Või äkki peitub tõde meie kohta teadlike ja alateadlike soovide vibreerivas kokkupõrkes? See jääb igaühel endal välja selgitada.
Byredo tooted on saadaval Crème de la Crème butiigis Viru Keskuses, samuti veebipoes cremedelacreme.shop.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.