INTERVJUU H&Mi meestemoe peadisaineri ANDREAS LÖWENSTAMIGA

INTERVJUU H&Mi meestemoe peadisaineri ANDREAS LÖWENSTAMIGA

The Weeknd

Foto: H&M

Portailil on alati hea meel vahendada vestlusi andekate inimestega nii meilt kui ka mujalt. Täna on meil au rõõmustada lugejaid eksklusiivse intervjuuga H&Mi meestemoe peadisaineri Andreas Löwenstamiga. Teemaks ei miski muu kui H&Mi tänavune The Weekndiga ühes valminud kollektsioon „Spring Icons”.

Andreas, mida arvad meestemoe seisust aastal 2017?

Käsil on põnevad ajad. Kui vaatad ükskõik kus maailma nurgas tänavatel kõndivaid tüüpe, siis näed, et mehed hoolivad üha enam välimusest. Nad kasutavad rõivaid enda ja oma identiteedi väljendamiseks. Digitaalsed kanalid on uueks inspiratsiooniallikaks ning just seetõttu vohab kõikjal argisem välimus, nii moelavadel kui tänaval.

H&Mi kevade suurim meestemoeuudis on kollektsioon „Spring Icons” ning selle loomises tegi kaasa tuntud artist The Weeknd. Miks otsustasite just tema kasuks?

Muusika ja mood on kaks väga loovat eneseväljendusviisi, mis kahtlemata üksteisest inspiratsiooni ammutavad. Koostöö tuntud ja edukate inimestega nagu Abel Tesfaye ehk The Weeknd on oluline osa 2017. aasta olemusest. Abeli suhe tänavamoega sobib hästi sellega, kuidas me H&Mis meestemoele läheneme, ning seega arvasime, et ta oleks parim mees kollektsiooni kavandite seast oma lemmikuid valima.

Kirjelda, mis tunne oli temaga koostööd teha.

See oli tõeline nauding. Ta on tõesti tore tüüp, täiuslik härrasmees, sõbralik ning laheda suhtumisega. Olin parajalt närvis, kui talle esimest korda kollektsiooni näitasime, kuid põhjuseta. Peale kõigi kavandite hoolikat läbivaatamist pöördus Abel meie poole ning lausus: „Panite otse kümnesse, just seda ma kollektsioonist ootasingi!” Koosolekule panime punkti loo „Starboy” kuulamisega, mille viimistlemise ta vahetult enne meiega kohtumist stuudios lõpetanud oli. Olime seega esimesed, kes seda lugu kuulda said.

Kas saad meile paljastada veidi infot kollektsiooni kohta?

Meie tiimile meeldib, et meestemood liigub üha puhtama disaini suunas, olles samaaegselt nii argine kui ametlik ning tekitades meestemoe maailma täiesti uue meeleolu. Tahtsime luua esemeid, mis näevad lihtsad välja, kuid on hoolikalt läbimõeldud. Võtmerollis on bomber-jakk ‒ valikus on nii oliivitooni matist kangast versioon kui veidi läikivamast kangast peaaegu pidulik lahendus. Lisasime kollektsiooni ka hetke meestemoe märgilisemaid esemeid, nagu kapuutsiga pusa, viigipüksid ning avara lõikega T-särgi.

The Weeknd

Foto: H&M

Keda H&Mi meestemoe disainimeeskond kollektsiooni kavandades silmas pidas?

See kollektsioon on suunatud modernsele mehele, kes tahab välja näha värske ja viimistletud, samas ei soovi oma välimusele liigset energiat kulutada. Tegime kõvasti tööd, et kollektsioon oleks kohe kantav ning sobiks kokku paljude erinevate meeste garderoobiga. Abeli suurepärane stiil on talle väga omane, ent samas üsna universaalne. Tema enda suhtumine riietesse kirjeldab hästi seda, mis meestemoes hetkel toimub, ning usume, et meestele kogu maailmas meeldib kollektsiooni esemeid kanda.

Kuidas soovitad meestel seda kollektsiooni kanda?

The Weekndi valitud esemeid kombineerides on ääretult lihtne suurepäraseid komplekte kokku panna. Nipiks on klapitada argisemaid tooteid ametliku joonega esemetega, nagu näiteks kunstnahast jakki ning avara lõikega T-särki chino-pükstega. Kahe maailma ühendamine loob modernse välimuse. Tahame, et mehed lisaksid kollektsiooni esemeid juba olemasolevale garderoobile ning muudaksid need osaks oma aina arenevast stiilist. Ning mis peamine, need on rõivad, mis püsivad lemmikutena ka järgnevatel hooaegadel.

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid