Foto: Rami Hanna

Illusioonidega mängiv Nootka

Kes veel ei tea, siis Nootka on mõni aasta tegutsenud Rootsi ehtebränd, mille taga on moemõjutajana tuntud Lisa Olsson. Täna andis disainer välja brändi uue kollektsiooni, mis kannab nime “Sphere”.

Nootka uue kollektsiooni eesmärgiks on “näidata iseloomu igast küljest”. Kuidas täpsemalt? Puhtalt seeläbi, et kollektsiooni ehted on disainitud ning loodud nii, et need koosnevad kahest identsest osast, mis jätavad mulje nagu oleks kõrvarõngas üks… särav pall. Pallikujulist motiivi jagub nii kõrvarõngaste kui ka kaelakeede valikusse, seda nii kuldses kui ka hõbedases varjundis. Olgu ka lisatud, et kõik Nootka kollektsioonide ehted valmivad käsitsi Stockholmis.

With Sphere I wanted to make room for the oversized and truly manifest that jewelry can be the center of attention in a full look,” on Lisa kõnealuse kollektsiooni kohta öelnud. Ning teate mis? Meil on tunne, et tal on see ka õnnestunud. 

Kollektsiooni “Sphere” saab eeltellida alates tänasest veebipoes nootka-jewelry.com. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid