Victoria Victoria Beckhami Pre SS17 kollektsiooni vabalt langevad, laialõikelised ja helgetes toonides rõivad on suurepäraseks sissejuhatuseks Victoria Victoria Beckhami kevadsuvise kollektsiooni lendlevusele ja kergusele. Kollektsiooni läbiv sportlik motiiv ning rafineeritud minimalism on kombineeritud üksikute pitsdetailide ja boheemlaslike volangidega, moodustades vaoshoitud, kuid visuaalselt stiilse terviku. Sisse on toodud ka maskuliinseid detaile ning klassikalised esemed, nagu peenetriibuline triiksärk, on pandud mängima hoopis teistlaadi võtmes.
2008. aasta septembrist alates, mil Victoria Beckham pani aluse enda moemärgile, on ta alatasa tõestanud, et kriitikud eksivad. Victoria Beckham teab väga hästi, mida naised kanda soovivad, lisaks leidub tema kollektsioonides alati rohkelt detaile moedisaineri isiklikust stiilist, mis on pälvinud väga paljude moemaanide austuse. Victoria Beckhami brändi peened pikad skulptuursed kleidid on muutunud tänaseks vaat et moeklassikaks, mida jumaldatakse eelkõige imelise istuvuse ja figuurisõbralikkuse tõttu. Viimaste hooaegade sportlik joon ning vabam stiil on aga leidnud sama sooja vastuvõtu kui brändi algusaastate looming.
Victoria Victoria Beckham Pre SS17 kollektsioon on eksklusiivselt müügil Stockmanni kaubamaja naisteosakonnas.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!