Hubert de Givenchy asutas omanimelise moemaja 1952. aastal. Suurima tuntuse saavutasid nii disainer kui ka tema moemaja tänu tihedale koostööle ikoonilise näitlejanna Audrey Hepburniga. Givenchy hoolitses Hepburni garderoobi eest filmiklassikasse kuuluvates filmides „Breakfast at Tiffany’s” ja „Funny Face”. Lisaks varustas ta näitlejannat Givenchy rõivastega ka võtetevälisel ajal. Muide, tema muusast Hepburnist, oli inspireeritud ka Givenchy esimene parfüüm – L’Interdit.
Lisaks koostööle ikooniliste naistega, kelle hulka kuulusid ka Grace Kelly ja Jackie Kennedy, jääb moemaailm igavesti mäletama Givenchy disainikäekirja – alati elegantne, alati väljapeetud. Täna on tema kohta öeldud, et just Hubert de Givenchy oli disainer, kes tõi 1950ndatel Pariisi moemaailma kaardile. Tema loomingut jäävad alati saatma väljendid nagu „innovaatiline, aga ajatu”.
Hubert de Givenchy müüs omanimelise moemaja 1988. aastal, kuid jätkas selle loomingulise juhina 1995. aastani. Seejärel suundus pikaaegne moedisainer väljateenitud pensionile. Hubert de Givenchy suri möödunud nädala laupäeval Pariisis.
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.