Portail

H&M teeb koostööd kultusbrändiga Eytys

H&M teeb koostööd kultusbrändiga Eytys

Foto: H&M

Tundub, et meil on põhjust juba täna rääkida uuel aastal poodidesse jõudvatest kollektsioonidest. Seda seetõttu, et H&M jõudis raporteerida, et annab Stockholmist pärit brändiga Eytys välja ühiskollektsiooni, mis jõuab Tallinna Postimaja H&Mi müügile 24. jaanuaril.

Moeteadlike poolt hinnatud Eytys on ennekõike tuntuks saanud tänu oma unisex disainikäekirjale, selge joonega jalatsitele ning täiuslikult kavandatud basic-esemetele. Nii jõuavad ka koostöökollektsiooni raames H&Mi müügile just täiskasvanute jalanõud, rõivad ja aksessuaarid, lisaks ka lasterõivaid, mida saame meie soetada e-poest.

Eytyse disainikreedo lähtub oma loomingus digitaalsest ajastust ja ealiste ning sooliste piirangute puudumisest tulenevast vabadusest. “Loodame tutvustada kollektsiooniga H&Mi kliendile oma muretut ja veidi robustset disainifilosoofiat, mille stiil ületab soolisi piire ja mille puhul peame kaunistustest olulisemaks toimivust. Kollektsiooni võtmeks on proportsioonid – selgete unisex-siluettide loomine, avarate lõigetega mängimine ja jõuliste arhitektuursete jalanõude disainimine. Tegemist on Eytysele omase argise välimusega, mille eesmärgiks on tuua tähelepanu keskmesse väärikus, seisukohavõtt ja enesekindlus,” tõdeb Eytyse loominguline juht Max Schiller.

Eytyse DNA põhjal kujundatud unisex-kollektsiooni keskmes on muretu ja edumeelne valik jalanõusid ja rõivaid. Avaralõikeliste jakkide, toppide ja pükste puhul on materjalidena käiku lastud jäik puuvillakangas, kunstlakknahk, nailon ja denim. Eytyse ja H&Mi disainitiimi poolt loodud jalanõuvalikusse kuuluvad nahast, seemisnahast ja kangast tennised, tossud ning saapad, mida iseloomustab Eytysele omane eriline tald, mis on kollektsiooni silmas pidades muudetud harjumuspärasest veelgi paksemaks. Iga jalanõupaar pakitakse karpi, mille tarbeks lõi unikaalse kujunduse kunstnik Zoe Barcza.

“Väärtustame Eytyse puhul vaid nendega seostuvat selget visuaali. Esialgu lähenesime brändile plaaniga luua jalanõukollektsioon, ent peale esmaste ideede vahetamist otsustasime toota hoopiski suurema kollektsiooni jalanõusid, rõivaid ja aksessuaare, et näidata H&Mi kliendile koostööpartneri üleüldist esteetikat ning tõekspidamisi. Soovime pakkuda oma klientidele tervikliku look’i, mille fookuses on paksu tallaga silmapaistvad jalanõud ning läbimõeldud proportsioonidega unisex-rõivad,” räägib juurde H&Mi meestemoe peadisainer  Ross Lydon.

Piilu kollektsiooni allolevast galeriist!

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid