H&M Studio tänavust kevadsuvist kollektsiooni tutvustatakse moefännidele 1. märtsil Pariisi moenädala raames kaubamärgi esimesel see now buy now lähenemisega etendusel. Seejärel seatakse see üles e-poodi aadressil hm.com ning juba 2. märtsil saab kollektsiooni soetada valitud kauplustest üle maailma.
,,Moe toomine otse lavalt kauplustesse tähistab moetööstuses uue ajastu algust ning katsetame hea meelega värsket formaati. Tahame jagada seda momenti ka oma klientidega ning näitame seetõttu etendust otse-eetris meie kodulehel. Loodame, et show meeldib vaatajatele ning nad leiavad inspiratsiooni rõivaste omavahel kombineerimiseks ning oma isikliku stiili väljendamiseks,” lausub H&Mi peadisainer ja loovjuht Pernilla Wohlfahrt.
H&M Studio on limiteeritud kollektsioon, mis koosneb trendikatest moearmastajatele suunatud võtmekomplektidest. 2017. aasta kevadsuvises kollektsioonis saavad värskes modernses koosluses kokku klassikalised rätsepatehnikad, praktilisus ning spordimaailmast pärit kõrgtehnoloogilised elemendid. Inspiratsiooni ammutatakse kirglikust, jõulisest ning väljapeetud balletimaailmast. Olgu mainitud, et kollektsiooni valikus on nii naiste- kui ka meesterõivad ja aksessuaarid.
Piilu ka esimesi kaadreid tänavusest H&M Studio SS17 kollektsioonist allolevas galeriis!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.