Portail

H&M ja WWF innustavad inimesi hoolima

H&M ja WWF innustavad inimesi hoolima

Foto: H&M

H&M ja maailma juhtiv looduskaitseorganisatsioon WWF lansseerivad uhkusega inspireeriva ja kestlikest materjalidest valmistatud lastekollektsiooni. Planeedist hoolima kutsuvad rõivad jõuavad kauplustesse ja e-poodi müügile alates tänasest ning 10% iga eseme müügihinnast annetatakse WWFi looduskaitsealase töö heaks.

Mitmed loomaliigid üle maailma on elukeskkonna kadumise, vee saastatuse või kliimamuutuste tõttu hävimisohus. H&Mi ja WWFi ühisollektsioon soovib loomade fookusesse toomise kaudu osutada nende elusid varitsevatele hädaohtudele.

“Meil on vaid üks planeet. Peame tegema koostööd, et säilitada seda ka järeltulevatele põlvedele. Usume jätkusuutlikusse moetulevikku, kus moodi valmistatakse ja tarbitakse kestlikul viisil. H&Mi suureks eesmärgiks on olla täielikult ringmajandusel põhinev ettevõte. Selle eesmärgi raames oleme seadnud sihi kasutada 2030. aastaks vaid taaskasutusest või muudest jätkusuutlikest allikatest pärit materjale,” lausub H&M grupi jätkusuutlikkuse juht Anna Gedda.

“Meil on hea meel liita jõud H&Miga järjekordse kollektsiooniga seoses. Kampaania on osa kauaaegsest muutusi toovast koostööst. Loodame, et kollektsioon mitte ainult ei kogu raha WWFi looduskaitsetöö tarbeks, vaid inspireerib uut generatsiooni looduskaitsjaid. Kollektsioon tõestab, et suures mahus nii keskkonnale kui ka väikestele inimestele heade rõivaste tootmine on võimalik,” tõdeb WWFi turunduskoostööde juht David Bloch.  

H&M grupi käesolev, jätkusuutlikkuse stateegiale, vee- ja kliimateemadele keskenduv partnerlus WWFiga sai alguse 2011. aastal ning selle eesmärgiks on muuta nii H&M kui laiemalt kogu moetööstus jätkusuutlikkumaks.

Antud kollektsioon on valmistatud peamiselt orgaanilisest puuvillast, on pastelsetes ja naturaalsetes toonides ning sisaldab rõivaid beebidele ja kuni 14-aastastele lastele.

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid