Foto: H&M Home

Helgemad päevad ja orgaanilised vormid H&M Home’iga

H&M Home juhatab uue hooaja sisse kollektsiooniga, mis on täis beežikaid toone, efektseid aktsente ning harmoonilisi mustreid. Seda kõike selleks, et tuua veel kestval pimedal ajal koju kauaigatsetud helgust. 

H&M Home on alati olnud seda meelt, et juba väikeste koduaksessuaaridega saab kodule anda täiesti uue ilme. Kevadhooaja ootuses ongi brändi valikusse jõudnud esemeid, mis sõna otseses mõttes – nii oma funktsionaalsuselt kui väljanägemiselt – toovad interjööri valgust ja helgust. Näiteks laualambid, omanäoliste vormidega vaasid, geomeetriliste kujunditega tekstiilid ja põnevad nõud. 

Kodukollektsioonis esindatud helesinised, särtsakad rohelised ning oranžikad toonid mõjuvad meeldivalt värskendavalt nii kodule kui ka meelele. Rahulikumate toonide austajatele jagub ohtralt valikut beežikates toonides voodipesude ja padjakatete seast. 

Kollektsioon on vaikselt jõudnud H&M Home’i esindustesse ning veebipoodi hm.com, hooaja jooksul täieneb valik aga veelgi. 

Tutvu kollektsiooniga ka meie galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Diptyque

Kohvi, küpsised ja Diptyque

Prantsuse parfüümimärk Diptyque, mis on ainuisikuliselt vastutanud lõhnaküünalde muutmise eest staatuse sümboliks, on avalikustanud koostöö Pariisi kohviku Café Verlet’iga. Café Verlet on ikooniline Pariisi kohvik, mis on tegutsenud aastast 1880.

Aromaatse koostöö tulemusena on valminud neli limiteeritud lõhnaküünalt, mis kõik on inspireeritud kohviku menüüst. Esimene küünal on kohvilõhnaline – rikas, pähkline ja veidi puuviljane, vihjates äratavale hommikukohvile. Teised küünlad on Biscuit ja Chantilly, mis on vastavalt inspireeritud Verlet’i küpsetistest ja vahukoorest ning on mõnusalt „võised“. Neljas küünal, Fruits Confits, on kui magus maiuspala, milles on tunda suhkrustatud ploomi ja apelsini noote.

Kollektsiooni teeb eriliseks seegi, et toodete pakendid on disainitud moemaailma lemmikillustraatori Clym Everndeni poolt, kes on varem töötanud selliste nimedega nagu Hermès, Louis Vuitton ja Rolls Royce.

Diptyque’i koostöökollektsioon Café Verlet’iga on saadaval parfüümibrändi veebipoes diptyqueparis.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marimekko

Unikko uus tulemine Marimekko kevadsuvises kodukollektsioonis

Oma kevad/suvi 2024 kollektsiooniga on Soome disainimaja Marimekko võtnud eesmärgiks teha ühelt poolt vähemaga rohkem, teisalt aga tähistada suurejooneliselt Marimekko kõige ikoonilisema mustri Unikko 60. aastapäeva. Uues kollektsioonis on üks disainimaailma äratuntavamaid mustreid esindatud rohkematel viisidel kui kunagi varem, seda nii uute tonaalsuste kui ka tõlgendustena.

Marimekko kevadsuvise hooaja juhatavad sisse viited kevade esimestele puulehtedele ning looduse enda põhivärvidele. Hooaja arenedes süvenevad kergemate toonide, nagu pastelne kollane ja kreemjas valge, varjundid ja suvehooaja alguseks on kollektsiooniesemete värvid täies õies säravate kollaste, korallipunaste ja mururohelistena.

Kevad/suvi 2024 kollektsiooni peakangelane on muidugi Unikko, mis jõuab toodetele mitmes variatsioonis, alates miniatuursest kuni abstraktseni välja. Ikooniline muster on taasloodud täiesti uutes tõlgendustes, nii Piirto Unikko, Vesi Unikko kui ka noore disainer Antti Kekki kahe täiesti uue Unikkost inspireeritud mustri Siirto ja Seppel näol. Muidugi pakub uus hooaeg Marimekko fännidele teisigi hitt-mustreid – Annika Rimala Kukka, Maija Isola Melooni, Maija Louekari Alku ja Armi Ratia Tiiliskivi.

Maija Isola poolt 1964. aastal loodud Unikko mustri 60. aastapäeva tähistamiseks tutvustab Marimekko ka limiteeritud aastapäeva erikollektsiooni, mis on täis uusi meeleolukaid esemeid, sealhulgas Unikko-kujulisi taldikuid ja Unikko kaanega purke. Kõige suurematele Unikko entusiastidele esitleb Marimekko piiratud väljalaskega 8-liitrist Unikko kaussi, mida tuleb müüki ainult 60 tükki üle maailma. Kõik Unikko 60. aastapäeva tooted jõuavad müügile erimärgisega ja juubelipakendis.

Ei ole vähem oluline, et kõnealuse kollektsiooniga jätkab Marimekko orgaaniliste ja taaskasutatud materjalide kasutamist, vähendamaks niiöelda tavapäraste materjalide osakaalu oma kollektsioonides. Näiteks on Unikko kosmeetikakott ja padjapüür ning istmepadja kate valmistatud 100 protsenti taaskasutatud polüestrist ja vannitoodetes on 79 protsenti kogu kasutatavast puuvillast orgaaniline. Samuti on paljud kevad/suvi 2024 kodukollektsiooni tekstiilid trükitud pleegitamata kangale Marimekko enda tehases Helsingis. Kokku on täna Marimekko kodukollektsioonis kasutatavast puuvillast 42 protsenti ulatuses orgaaniline.

Tutvu Marimekko uue kevadsuvise kodukollektsiooniga galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid