Nimelt on värskelt valminud ja seda ei kellegi muu kui parfümeer Christine Nageli käe all uus ja intensiivsem Hermès H24 parfüüm. Sel korral kasutas Nagel H24 Eau de Parfum versiooni loomiseks kõrgtehnoloogilist tammesammalt, mis on sümbioos looduslikust ja sünteetilisel teel saadud tammesambla molekulist. Uue kompositsiooni baas ise jääb sarnaseks H24 tualettvee variatsioonile: salvei, nartsiss, kosutav palisander ja… wait for it… eriline kuuma metalli tahk – sklareen ehk orgaanilise keemia teel saadud ning tänaseks parfümeerias juna üsna populaarne lõhnanoot. Parfüüm ise on küll kategoriseeritud küll kui meestelõhn, kuid meie kindlasti julgustame seda proovima kõigil, kel vähegi sellisete nooti järele soovi.
Mida aga üldse tähendab lühend H24? H nagu Hermès, see on muidugi lihtne. Aga ka H nagu human. 24 number on aga seotud Rue du Faubourg Saint-Honoré tänaval asuva Hermèsi majaga.
Uue H24 lõhna flakooni on kujundatud Philippe Mouquet ja see väljendab tema sõnul liikumist. Pudel ja kork ise on valmistatud taaskasutatud klaasist ja alumiiniumist.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.