Portail

Gucci Beauty reklaam tekitab ebamugavust? See oligi eesmärk!

Foto: Gucci Beauty

Ei juhtu just iga päev, et nimeka brändi uue ilukollektsiooni kampaaniafotod maailma nii kihama panevad. Ja seetõttu, et need ei ole klassikaliselt ilusad. Aga Alessandro Michele Gucci ei tahagi olla klassikaliselt ilus.

Taustaloost: eelmisel sügisel lansseeris Gucci Instagramis konto @guccibeauty, mis andis aimu sellest, et moemärgi loominguline juht Alessandro Michele on ette võtnud Gucci iluosakonna ning oodata on suuremat lansseeringut. Kui esimestel kuudel keskendus konto (ja ka lansseeringud) eeskätt Gucci parfüümidele, siis eelmisel nädalal jõudis järg kosmeetikani, nimelt huulepulkadeni. Gucci tuli välja 58 huulepunatoonist koosneva kollektsiooniga.

Nüüd kõnealusest ilukampaaniast, mis Gucci sõnul on „a manifesto of beauty”. Martin Parri jäädvustatud 80ndate-hõngulise ilukampaania keskmes on ilmselgetel põhjustel huuled, kuid mitte mingid tavalised huuled ja mitte mingite tavaliste modellide omad. Kõige enam pani maailma kihama Surfborti bändi solisti Dani Milleri foto, millel näeb kõike muud kui ühte „Hollywoodi naeratust”. Paljudele mõjus tema naeratus isegi kergelt ärritavalt ja see oligi tegelikult Gucci eesmärk. „Makeup should not mask, but rather exalt, flaws and make them part of the language of beauty,” sai lugeda Gucci ametlikust pressiteatest. Me ei tea, kuidas teiega, aga meile selline lahendus igatahes meeldib. Samas, meile meeldibki kõik, mida Alessandro Michele teeb, nii et võib-olla oleme natuke kallutatud ka. 

Vaata ka kampaania raames valminud reklaamvideot:

Sarnased artiklid

Kommentaarid