Alles tänavu linastus Franca Sozzani elust rääkiv dokumentaal „Franca: Chaos and Creation” („Franca: Kaos ja looming”). Sozzani poja vändatud film avas vaatajatele selle ikoonilise naise loo ning tõi ekraanile kohati vastuolulised, kuid alati suurepäraselt teostatud fotoseeriad, mille poolest Vogue Italia inimestelt nii kiita kui ka laita on saanud.
Selle kurva uudise avaldas maailmale eile Condé Nasti juht Jonathan Newhouse. Avaldame tema kirja muutmata kujul:
„This is the saddest news I have ever had to report to you. Franca Sozzani, the Editor of Italian Vogue for 28 years, died today in Milan after a year-long illness with her son Francesco by her side.
Under Sozzani’s direction, Italian Vogue became one of the most boundary-pushing editions of the international publication. Though she will perhaps be best-remembered for her collaborations with photographer Steven Meisel, Sozzani used the pages of Vogue Italia to spark often-controversial conversations about age, race and size/body image.
She didn’t shy away from pop culture, giving Kim Kardashian her first Vogue appearance and defending fashion bloggers well before they were an established part of the industry.
Franca was one of the greatest Editors who ever made a magazine. She was by far the most talented, influential and important person within the Condé Nast International organisation.”
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.