2. aprillil tuli Nautica keskuse ruumidesse kokku rahvusvaheline eelžürii, mille liikmed selekteerisid välja 20 tähelepanuväärsemat kollektsiooni. Tööd, mis pääsesid edasi ERKI Moeshow 2018 finaali, selgitasid välja oma ala spetsialistid: moefotograaf Laura Nestor, H&M Eesti showroom’i manager Ester Kannelmäe, Portail.ee peatoimetaja Aljona Eesmaa, moeloojad Katrin Kuldma, Laivi Suurväli ja Ketlin Bachmann, samuti Baltika Groupi esindaja Kaie-Kaas Ojavere ning Euroopa Disaini Instituudi kunstiline juht Giovanni Ottonello.
Eelžürii töö tulemusena pääseb tänavusele ERKI Moeshow lõppetendusele 14 kollektsiooni Eestist, kolm Lätist, üks Leedust, üks Soomest ja üks Venemaalt:
Andreas Kübar „Restitutio“
Annika Kiidron „It’s A Trap?“
Barbara Vasileva „Hidden tradition“ (Venemaa)
Cärol Ott „KÕIK ON TROIS!“
Dita Enikova „Territory“ (Läti)
Getter Tiivits „STARGAZER“
Karola Kaugema „Khrushchyovka“
Katrin Aasmaa „VELTA“
Kerttu Reinmaa „Hand Me a Hanky“
Kirke Talu „WICKED RAIDER“
Kätlin Haak „PISAR“
Külli-Triin Laanet, Nele Kurvits „HAND-IN-LOVE“
Laima Jurca „Creativity as a manifestation of freedom“ (Läti)
Laima Jurca „Jarmo“ (Läti)
Liina Leo „Opacity“
Marleen Afanasjev „REPETITIF“
Päivi Leino „Atmosphere“ (Soome)
Reila Saarmäe „Living Water“
Rimante Rimgailaite „Narcissus – not only a flower“ (Leedu)
Triin Tint „Face value“
Lisainformatsiooni leiab ERKI Moeshow kodulehelt aadressil erki.artun.ee/2018.
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!