Loojate sõnul ei paku Encore Items ainult elegantseid ja ajatu disainiga käekotte või tosse – see on platvorm, mis ühendab luksuse ja vastutustundliku tarbimise. Bränd rõhutab ringmoe olulisust luksusbrändide maailmas, andes kvaliteetsetele toodetele teise elu ja toetades seeläbi keskkonnasõbralikku tarbimist.
“Meie e-pood on loodud teadlikule tarbijale” ütleb brändi asutaja Kadri Allaste. Tema sõnul on platvorm vastus kasvavale nõudlusele teha keskkonnasõbralikke otsuseid, seda ka luksuskaubanduses. “Eriline rõõm on leida endale mõni äge ja kvaliteetne ese, olgu selleks elegantne rõivaese, klassikaline käekott või unikaalne jalanõupaar, teise ringi pakkumisest. Just sellised tooted, mis pakuvad enamat kui hetkemoes peituv ilu, on ka meie e-poe südameks. Usun, et kvaliteetsed brändikaubad on oma kestva väärtuse tõttu kindel investeering, mida on rõõm nii müüa kui ka osta, sest need loovad iseloomu, inspireerivad ja peavad ajale vastu.”
Allaste lisab, et Eesti turul on müügil palju põnevaid ja unikaalseid bränditooteid, kuid kahjuks ka rohkelt järgi tehtud koopiaid. “Ostjal on sageli keeruline eristada originaale koopiatest ning siis on valik maksta kõrget hinda toote eest, mille ehtsuses puudub kindlus. Encore Items on loodud kõigile, kes soovivad osta või müüa autentseid luksustooteid usaldusväärselt ja läbipaistvalt.”
Nii seabki Encore Items esikohale usaldusväärsuse ja autentsuse. Kõik e-poe tooted on professionaalselt kontrollitud, et tagada nende ehtsus. Lisaks saavad ostjad soovi korral valida sertifikaadi, mis annab ühe aasta rahalise garantii – see on turul unikaalne teenus, mis pakub klientidele täiendavat kindlust. Uuri lisa encore-items.ee.
Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.
Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.
Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.
Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!