Uue hoone asukoht piirneb rohealaga ning põimib ühte kaasaegsed tootmis- ja logistikavõimalused ning meeldiva keskkonna. Uue hoone rajamise kasuks otsustati, et veelgi paremini täita sertifitseeritud kosmeetika tootmise nõudeid, luua just enda vajadustele sobiv töökeskkond ja muuta kogu tootmisprotsess energiatõhusamaks.
JOIK kaubamärgi looja ja ettevõte juhi Eva-Maria Õunapuu sõnul on JOIK alati käinud loodusega ühte sammu, seetõttu on see asukoht JOIKi jaoks nagu loodud. „Meie oma maja on järgmine suur samm JOIKi arengus. Uus maja vastab täpselt meie vajadustele, saame viia oma tootmise uuele tasemele ning integreerida parimaid kaasaegseid säästva energia lahendusi,“ lisab Õunapuu.
Hoone ehitab COMBICON OÜ, mille esindaja Kaupo Koitla sõnas maja karbi valmimise puhul toimunud sarikapeol: „Majanduslikult keerulistel aegadel võtavad nii suuri projekte ette ainult need, kes teavad, et nad ajavad õiget asja. Meil on au olla partneriks sellel suurel sammul JOIKi teel.“
JOIK loodi aastal 2005 ja tänaseks on tegu rahvusvaheliselt tunnustatud ja ulatusliku tootevalikuga kaubamärgiga, mille looduskosmeetika ja koduspaa tooteid armastatakse nii Eestis kui paljudes ekspordiriikides. JOIKi areng ja firma kasv on olnud loogiline ja orgaaniline ning brändi teed palistavad mitmed “esimesed”: näiteks toodi esimestena Eestis müügile looduslikust vahast lõhnaküünlad, pakuti esimese Eesti kosmeetikafirmana oma toodete advendikalendrit ja hangiti esimestena kogu JOIK Organic kosmeetikabrändile COSMOS sertifikaadid. Aastal 2022 tuli JOIK esimese Eesti tootjana välja dekoratiivkosmeetika sarjaga nimega JOIK Organic Beauty.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.