Portail

Ebatavaline nähtus: KENZO WORLD POWER

Foto: KENZO

Kes on kunagi oma elus „kohtunud” Kenzo riiete või lõhnaõlidega, see teab juba poole lause pealt, et ega siit mingit tagasihoidlikku parfüümisoovitust ei tule. Naised, kui tahate särtsu saada, siis Kenzo World Power võib olla just teile! 

Kenzo uus lõhnadisainer, kuulsa master perfumer Francis Kurkdjiani järelkäija, Jérôme di Marino on vaid 30-aastane, kuid just see on antud juhul üheks võtmeteguriks sedavõrd noorusliku ja energiat täis parfüümi loomisel. Selge see, et noored ju teavad, mida noored tahavad, kuid mitte ainult. Noored näitavad teed kõigile, seega astume aga kaasa selle nägusa mehe parfüümiradadel. 

Jérôme di Marino on inimene, kellel ideedest puudust ei tule ja ilmselt mõtles ta ühel kaunil päeval, et miks peaks alati lõhnaõlides lilli kasutama? Ei peagi! Uus Kenzo World Power parfüüm on täiesti lillevaba, mis on lõnhaõlinduses suhteliselt ebatavaline nähtus ja üllatab kandjat veel tükk aega pärast nahale piserdamist. Tegu on nimelt uue generatsiooni idamaise lõhnaga. Kui alguses on tunda aromaatset küpressi, siis kohe varsti on märgata huvitavat soolast nooti ning terasem lõhnafänn tajub ka lõhnavat tonkapuud (Dipteryx odorata). Minu jaoks täiesti huvitavamapoolsem kompositsioon ja ütlen kohe ära, et mu nina oli selgelt segaduses. Kellele lõhnav tonkapuu võõras teema on, siis seda ei tasu üldse häbeneda. Selle vilju, nn tonka ube kasutatakse peamiselt kookide ja küpsiste maitsestamiseks, kuid tänu erilistele lõhnaomadustele üha rohkem ka parfüümide, seepide ja küünalde lõhnastamiseks. Lõhnav tonkapuu on pärit Lõuna-Ameerika vihmametsadest ja lisaks headele lõhna- ja maitseomadustele võib seda käes hoides maailmatuma vingeid soove soovida, mis loodetavasti ka kõigil täituvad. 

Aga ega ükski lõhnaõli ju niisama imeline lõhnav vedelik ei ole. Kaunis pudel on omaette aksessuaariks nii meie riiulil kui ka käekotis. Nagu Kenzo World sarjale juba tavaks on saanud, tuleb ka viimane Kenzo World Power parfüüm silmakujulises pudelis. Silm, millega vaatame maailma ja mille kaudu laseme maailma ka endasse. Seekord on silm kollast ehk võitjate värvi, mida kasutatakse ohtralt ka Kenzo viimases moekollektsioonis. Rõivadisaini elemente paistab ka mujalt ja minu silmis pärineb eriti äge detail Kenzo jakilt ja teksadelt: hõbedane trukk, mis on silmakujulise pudeli pupilliks ning nii, nagu on Kenzo käekotid läbipaistvast materjalist, nii on ka läbipaistev parfüümi kork. Ja eriefektide auhinna saab see, kes lasi lõhnaõli karbile ka Braille kirja ehk sõrmedega loetava punktkirja lisada. Vähemalt minu meelest võib seda nimetada suhteliselt hästi läbimõeldud etteasteks!

Paraja spektaakliga Kenzo World varasemate parfüümide reklaamides üles astunud Margaret Qualley on kõigi rõõmuks ka sel korral grimasse ja hullumeelseid käeviipeid tegemas. Sellega ütleb kogu Kenzo meeskond, et veider olla on täitsa okei. Tegelikult, mida veidram ja omanäolisem, seda rohkem sa rokid! Perfektselt sätituna Instagrami jaoks poseerimine on eilne päev, sassis juuksed ja ebaühtlane nahatoon – need on uued tuuled! Kenzo kutsub üles näitama, kes me tegelikult oleme – kui tahame, siis oleme loomulikult ilusad, või just meigime ennast nagu karnevalil ja laseme peale parfüümi, mis hullutab kõiki meie ümber! What’s not to like?

Uus Kenzo World Power parfüüm on Eestis müügil alates käesolevast nädalast. 

Sarnased artiklid

Kommentaarid