Pressiteates märkis Van Noten, et on seda hetke juba mõnda aega ette valmistanud ja tunneb, et on aeg teha ruumi uuele põlvkonnale. Van Noteni viimaseks etteasteks jääb kevad/suvi 2025 meeste kollektsiooni esitlus Pariisi moenädalal. Ta lisas, et usaldab oma stuudiomeeskonda täielikult, sest need on olnud tema lähedased kaastöölised kõigi nende aastate jooksul, lisades, et just nemad loovad moemärgi järgmise naiste kollektsiooni.
Marc Puig, Dries Van Noteni emafirma Puigi tegevjuht ja esimees, sõnas, et Puigil on korraga nii suur au kui ka ainulaadne vastutus kanda edasi Van Noteni pärandit. Puig sealjuures kinnitas, et Van Noten jääb brändiga seotuks ka tulevikus, töötades valitud projektide juures.
1958. aastal Antwerpenis rätsepate perekonda sündinud Dries Van Noten lõpetas Belgia Kuningliku Kunstiakadeemia 1986. aastal ning on ennekõike olnud tuntud oma radikaalse ja ekstsentrilise moekäsitluse poolest. Ta on ka üks niinimetatud Antwerpen Six liikmetest. Oma karjääri jooksul on ta pälvinud mitmeid auhindu, sealhulgas Aasta Disaineri auhinna CFDA-lt 2008. aastal. 2014. aastal toimus Pariisi Musée des Arts Décoratifs’is tema tööde retrospektiiv.
Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.
Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.
Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.
View this post on Instagram
Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse.
View this post on Instagram
Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.