Cyclist Raincoat ehk eesti keeli ratturi vihmakeep on mõeldud linnainimese kõrgtehnoloogiliseks riideesemeks, praktiliseks ja minimalistlikuks elupäästjaks, sobides sealjuures iga riietusega. Kaubamärgi enda nimi senscommon pärineb ingliskeelsest sõnast common („argine”) ja seda võibki tõlgendada kui midagi kaasaegset ja relevantset. Seetõttu kohtuvad senscommoni toodetes nii tekstiili kõrgtehnoloogia, konstrueerimine kui ka märkimisväärne tähelepanu kandja välimusele.
Hetkeseisuga on Cyclist Raincoat’i tootearendus lõppfaasis ning vajab veel viimast lüket. Disainer Laura on tõmmanud käima Kickstarteri ühisrahastuskampaania, milles osaledes on igaühel võimalus toetada selle vihmamantli valmimist ning samal ajal see endale ka ette tellida. Portaili tiim ootab seda põnevat ja praktilist eset suure innuga ning tahaks seda müstilist paljukiidetud materjali juba oma käega katsuda. Loodame, et peagi see võimalus ka avaneb.
senscommoni Cyclist Raincoati projekti on võimalik toetada 7. oktoobrini 2016. senscommoni käekäiguga saab end kursis hoida kodulehel www.senscommon.com ning brändi Facebooki-leheküljel www.facebook.com/senscommon.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.