COS
Foto: Vito Fernicola

COS avab pühadeaja skulptuursete vormide ja pehmete tekstuuridega

Moebränd COS juhatab pühadehooaja sisse uue kollektsiooni ja kampaaniaga, mis keskendub volüümile, tekstuuridele ja ajatule elegantsile. Fotograaf Vito Fernicola jäädvustatud moevalikus kohtuvad meeldivad kontrastid – skulptuursed siluetid versus pehmed kudumid, struktureeritud rätsepatöö versus hubane luksus.

Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.

Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.

Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!

COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.

Veel sarnaseid artikleid


Kalevala x Marimekko
Foto: Kalevala x Marimekko

Kalevala ja Marimekko tõid turule uued Unikko ehted

Soome disainigigantide Kalevala ja Marimekko ehtekollektsioon, mis on juba vallutanud disainisõprade südamed üle maailma, on saanud värske täienduse. Ikoonilisest Unikko mustrist inspireeritud koostöö on nüüd rikastunud mitme uue ehtega: valikusse lisandusid mini-kõrvarõngad, uutes toonides ja suurustes ripatsid ning modernne ear cuff uues toonis.

Uusi ehteid saab soetada Kalevala ametlikest kanalitest ja valitud edasimüüjate juurest. Eelmisel aastal lansseeritud suuremad Unikko-teemalised hõbeehted jäävad samuti piiratud koguses müügile ning on saadaval ka Marimekko müügikanalites.

Kuidas kollektsioon sündis? Marimekko Unikko muster, rõõmu ja loovuse sümbol, tähistab sel aastal oma 60. juubelit. Selle puhul on Kalevala ja Marimekko ühendanud oma kunstipärandi ja väärtused, et luua ainulaadne, käsitsi valmistatud, piiratud koguses ehtekollektsioon. Kõik hõbeehted on valmistatud taaskasutatud hõbedast Kalevala stuudios Helsingis, peegeldades Soome disainile omast ajatust ning jätkusuutlikku luksust.

Muide, kollektsiooni erilisus ei peitu üksnes disainis – uue kampaania keskmes on Eesti modell Äli Enrietta, kes toob põhjamaisele esteetikale veelgi omapära ja rahvusvahelist sära.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Heikki Kaski

John Malkovich ja JW Anderson

Briti moemaja JW Anderson on avalikustanud oma uusima kampaania, mille peaosas astub seekord üles legendaarne näitleja John Malkovich.

Kampaania, mis keskendub brändi uuele Loafer-kotile, on üles võetud Soome fotograafi Heikki Kaski poolt – ta on Andersoni pikaajaline kaastööline nii JW Andersoni kui ka Loewe moemajade aegadest. Fotodes on Malkovich kujutatud minimalistlikus koduses miljöös: ta istub põrandal, uurib sätendavat kamuflaažsaabast, lehvitab värvilist salli või toetub mugavalt diivanile, kott hooletult üle õla. Veidi absurdne ja sügavalt britilik.

Varasemalt on brändi kollektsioone esindanud sarnases võtmes ka Luca Guadagnino, Joe Alwyn ja Ben Whishaw.

2025. aasta on toonud JW Andersoni moemajale suuri muutusi. Pärast selle asutaja Jonathan Andersoni liikumist Diori ridadesse teatas bränd, et paneb hooajaliselt toimuvad moeetendused määramata ajaks pausile, keskendudes edaspidi “aeglasemale, teadlikumale loomingule ja elustiilikesksele suunale”. “Kui tunnen, et mul on midagi oma brändi raames öelda, siis ma teen show,” ütles disainer väljaandele WWD.

Uudista John Malkovichi värsket JW Andersoni kampaaniat galeriist!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid