Selles ei ole kahtlustki, et Stella McCartney on ääretult inspireeriv naisterahvas. Ta on oma tegemistega olnud mulle isiklikult eeskujuks juba aastaid ning tema moekollektsioonide üle olen ahhetanud ilmselt sama kaua aega kui mitte kauemgi veel, kuid pärast tema etteastet Copenhagen Fashion Summiti laval olin ma lihtsalt… smitten like a kitten.

Stellaga vestles Copenhagen Fashion Summiti teisel päeval Vanity Fairi endine toimetaja Graydon Carter ning kuigi nende vestlus käis ikkagi ümber eetilisuse, jätkusuutlikkuse ja mure meie planeedi pärast, oli see vestlus vaba, meeleolukas ning pälvis lõpetuseks täissaalilt ka kõige suurema aplausi.
Sellest vestlusest koorus välja ka mitmeid põnevaid fakte Stella McCartney moekarjääri algusest kuni tema viimaste saavutusteni moetööstuse jätkusuutlikumaks muutmise teekonnal. Nii et selle asemel, et neid kõiki üksipulgi ümber trükkida, kutsun teid samuti osa saama Stella McCartney sarmist – sest ka selle vestluse on Copenhagen Fashion Summit linti võtnud ning kõikidele nautimiseks üles laadinud. Head vaatamist ja innustumist!
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.