Nimelt on CHANEL otsustanud anda CHANCE’ile uue… võimaluse. On jõudnud kätte aeg, et see noorulislikult armas ja elegantne, värkelt lilleline aroom, milles on märkmeid tsitrusest, jasmiinist, roosast piprast, teepuust ja muskusest, saaks küpsema ja sügavama varjundi – seda parfüümi näol.
Uue CHANEL CHANCE Eau Fraîche Eau de Parfum parfüümi on loonud CHANELi in-house parfümeer Olivier Polge, kelle sõnul tajub uues parfüümis küll tuttavat värskust, kuid tegemist on siiski puiduse aroomiga, mis on varasematest CHANCE versioonidest märgatavalt rikkalikum ning intensiivsem.
Seni tuttava CHANEL CHANCE Eau Fraîche’i austajad ei pea aga muretsema, seegi lõhn jätkab südamete vallutamist ega kao iluriiulitelt nii pea.

Uus CHANEL CHANCE Eau Fraîche Eau de Parfum on juba saadaval CHANELi veebipoes chanel.com. CHANEL CHANCE Eau Fraîche Eau de Parfum jõuab müügile CHANELi müügipunktidesse alates 1. septembrist.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.

Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.