Uue Hero parfüümivee põhjanootide signatuuris kohtuvad kolm erinevat seedripuu õli nooti, mille soe puidusus kulmineerub värskes ja säravas crescendo’s. Männiokaste, bensoevaigu ja viirukinoodid mõjuvad omakorda sügavalt ja sensuaalselt. “Burberry Hero parfüümivesi ühendab mu mälestused Landese metsadest, kus ookeani kalda kasvavad männipuud,” räägib parfüümimeister Aurélien Guichard lõhna loomisprotesssist ning lisab et just männiokaste ja sooja liiva lõhn ning mere värskus olid talle lõhna loomisel inspiratsiooniks. “Sensuaalsed ja kristalliseeritud vaigunoodid parfüümis tähistavad taasühinemist loomulike instinktidega,” lisab ta.
Ka Burberry Hero parfüümivee (nagu ka tualettvee) pudel on tugevate ja mehelike joontega – nagu ka parfüüm selle sees. Kandilised diagonaalsed jooned meenutavad pisut hobuse kapja, millele on graveeritud ikooniline Burberry logo. Ning miks just hobune? Sest hobune sümboliseerib Hero fotodel ning videoski looduse jõudu ja tugevust, mis on mehe kohaloluga harmoonias…
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.