Nagu juba fotodeltki näha rabab Barbie BMR1959 tänavamoe kollektsioon efektsete värvide ja ootamatult julgete rõivakomplektidega. Miks? Sest Barbiele meeldib ka tänapäeva moelainetega kaasas käia – seega, miks mitte tõmmata selga 80ndatest ja 90ndatest pärit moeelemente, mis just praegu tänavamoes ruulivad. Vöökott? Olemas! Neoonrohelised traksipüksid? Olemas! Kitsad päikeseprillid ja ülesuuruses kaelaketid? Absoluutselt!
Et kõik oleks aga meeldivalt võrdne, ei puuduta antud kollektsioon ainult Barbiet ennast, vaid kaasatud on ka Ken. Kokku on erikollektsioonis neli naissoost nukku ning kaks meessoost nukku, igaühel oma lugu ja taust – mõeldud on nii erinevatele juuksevärvidele, nahatoonidele kui ka kehakujudele. Täpselt nii nagu on unikaalsed ja omanäolised inimesed ka päriselus.
Nii neile, kellele Barbie siiani südamelähedane on, kui ka neile, kellel kodus väiksem tegelane, kellele meeldiks BMR1959 kollektsiooni nukku omada, on meil häid uudiseid – BMR1959 on täiesti saadaval ka Eestis, nii Kaubamajas kui ka näiteks astri.ee veebipoes.
*Artikkel on valminud koostöös Barbie maaletoojaga Eestis.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.