Helene Vetik, disainer ja Portaili kaasautor
Katsetasin RAHU kuivšampooni täie tõsidusega ehk jätsin juuksed enne katset kolmeks päevaks šampooniga pesemata. Kogemuse mõnus osa oli see, et antud juuksepuhastil ei ole spreišampoonidele iseäralikku odava deodorandi lõhna. Mis omakorda tähendab, et RAHU tootega ei teki juustele seda ülitugevat imelikku magusat aroomi, mis seniste masstoodangust tuntud toodetega alati kaasneb. Lisaks oli meeldiv see, et RAHU ei kuivatanud juukseid puudriseks – tihtilugu kattub pea kuivšampooni kasutades justkui sooda kihiga, mida on nii näha kui ka tunda.
Soengu sättimise mõttes nägid juuksed peale puhastust välja mõnusalt puhvis ning said veel samal õhtul väljas olles mitmeid komplimente stiilis „Vau, sul on täna eriti lahe soeng!”, kuigi sama soeng oli mul olnud juba päris pikalt. Lihtsalt RAHU kuivšampoon toimib hästi ka viimistlusainena ja juuksed on veidi sõnakuulelikumad, hoides vormi.
Samas peaksin hoiatama, et kuigi purk on mõnusalt kompaktne ja mahub pisemassegi käekotti, siis on see kergelt lekkimisohtlik ja soovitan jätta toote kasutamise turvalisse kodusesse miljöösse. Toote esmasel kasutamisel on võimalik justkui soolatoosi moodi avad ise augustada ja selleks puhuks soovitan mitte avada kõiki augukesi, vaid piirduda näiteks kolme avaga – aitab säästa toodet ja vältida liiga suure koguse pähe kallamist.
Kokkuvõttes annan toote kvaliteedile kõrged punktid ning on väga hea meel, et ka kuivšampooni on nüüdsest võimalik hankida kodumaiselt tootjalt.
Aljona Eesmaa, Portaili asutaja ja peatoimetaja
RAHU prebiootiline kuivšampoon oli midagi, mille valmimisega nägi RAHU pikalt vaeva ning lubage öelda, et tulemus oli seda ootamist väärt. Esimesena tahaksin kiita valminud kuivšampooni esteetiliselt kaunist ja meeldivas suuruses pakendit, mis reisimisel kaasahaaramiseks ideaalne. Nimelt on tegu aerosoolivaba kuivšampooniga, mis tähendab, et see on pudelis pulbri kujul. Kindlasti võib see esmakasutusel tekitada kerget segadust, kui palju ja kui kaugelt seda pähe puistama peaks, kuid julgen öelda, et see tunnetus tuleb väga kiiresti kätte. Ise näiteks eelistangi kasutamisel ka RAHU enda välja pakutud varianti, kus puistan väikese koguse kuivšampooni peopessa ning seejärel tupsutan seda juuksepiirile hoopiski meigipintsliga. Nii saab minu silmis palju paremini kontrollida seda, kuhu kuivšampooni on vaja ning kus on juus veel parajalt puhas.
Eriti ootasin aga RAHU pesu-eelse peanaha- ja juukseõli katsetamist. Nimelt polnud ma varasemalt sellise tootega kokku puutunud. Ühelt poolt seetõttu, et mul ei ole otseseid peanahaprobleeme, kuid mõte peanaha ja juuksefolliikulite sügavamast puhastamisest kõlas piisavalt hästi, et õli ette võtta.

Esimesena torkas kasutamisel ninna õli meeldivalt ürdine aroom, mis tuleb naturaalsest rosmariiniõlist, mis stimuleerib peanaha vereringet ja soodustab juuste kasvu. Hoidsin õli enne mahapesemist pool tunnikest peas ning kinnitan, et ainuüksi sellest täiesti piisas, et see oma mõju avaldaks. Pesu järel olid juuksed mõnusalt siidised – ja kuigi see ei ole otseselt ehk peanahaõli eesmärk, siis sellise „järelefekti” võtan ma iga kell vastu. Pean ka hoiatama, et õli on pigem vedelamapoolne, seega soovitan pealekandmisel ja mõjumisajal valvas olla, et see ei tilguks ega voolaks sinna, kuhu pole vaja.
Nii RAHU aerosoolivaba kuivšampoon kui ka pesu-eelne peanaha- ja juukseõli on saadaval RAHU veebipoes rahucare.com. Samuti on RAHU tooted saadaval näitaks Kaubamaja Ilumaailmas.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!