Kuigi vanus on kõigest number, on siiski vägagi inspireeriv näha, kuidas üks inimene suudab paarikümne eluaasta jooksul areneda ja arendada. Licia Florio ongi selline inimene. Vaadates tema naisterõivaste kaubamärki, tekib tunne, et selle taga on üpris küpses eas sihikindel disainer, uurides aga tema kingabrändi, tekib üldsegi tunne, et tegu on kaubandusvõrgu, mitte inimesega.
Kuigi viimased kingakollektsioonid on olnud üpriski naiselikud, räägib pikem ajalugu teist juttu. Võib öelda, et L’F Shoes on armastusest sündinud bränd. 2011. aastal otsustasid Licia Florio ja tema elukaaslane Francis Ferrari luua midagi sellist, mida võiks teha ja kanda koos. Nii tekkisidki esimesed unisex L’F kingad. Praeguseks on algupäraselt madalatele kingadele kasvanud alla konts ning nii mõnigi mudel kattunud sädelusega. Näeme palju erinevaid materjale ja kontraste, kuid näiteks karvaste detailide puhul karusnahka ei kasutata. „Perfektsus ei eruta mind, mulle meeldivad siidi ja teksa kontrastid, vill ja tüll, feminiinsus ja poisilikkus,” räägib oma loomingust Licia.

Heidame pilgu ka galeriisse, kus saab uudistada L’F Shoesi värskeid kingadisaine, mitte ilmtingimata šoppamise eesmärgil, vaid ka selleks, et niisama silma puhata.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.