Foto: Byredo

AMMUTA INSPIRATSIOONI Byredo uuest meigikollektsioonist

Byredo uus meigikollektsioon, mille on loonud kaubamärgi meigikollektsioonide loovjuht Lucia Pica, on jõudnud kohale täpselt pühade hooajaks. Kollektsioon, mille nimi on “Self-Illusion”, on inspireeritud Byredo parfüümist Bal D’Afrique ning peegeldab Aafrika mõjutusi ja mälestusi Byredo asutaja Ben Gorhami isa reisidest Aafrikas. 

“Self-Illusion” sisaldab mitmesuguseid tooteid, sealhulgas viit lauvärvitooni, telliskivi-punast huulepulka, jämedat khaki-värvi silmalainerit, terassinist ripsmetušši ja läbipaistvat vinüülefektiga huulepulka. Pica, kes tihti kasutab meigi pealekandmiseks sõrmi, keskendus kollektsiooni loomisel eriliselt ka tekstuurile ja toodete sensoorsele kogemusele – eesmärgiks julgustada proovima vabamat laadi pealekandmistehnikaid just praegusel mängulisel hooajal. 

Ammuta Byredo uue meigikollektsiooniga loodud jumestustest inspiratsiooni galeriist!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BYREDO (@officialbyredo)

Byredo pühadekollektsioon on saadaval veebipoes byredo.com ja valitud jaemüüjate juures.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid