Foto: elle.com

Ajalooline samm Chanel Beautylt

Chaneli moemajale ning selle alla kuuluvale ilumärgile on varemgi meeldinud piire nihutada. Mõni nädal tagasi teatas bränd, et esimest korda ajaloos asub Chanel Beauty tooteid reklaamima avalikult transsooline modell, Teddy Quinlivan.

Samal ajal maailmale uudist teatades kirjutas 25-aastane Teddy emotsionaalselt enda Instagrami-postituses, kuidas kogu tema elu on olnud üks võitlemine. Alates pidevast kiusamisest koolis, teistelt lastelt saadud tapmisähvardustest, vägivaldsest isast kuni tagasilöökideni tööl pärast avalikke sõnavõtte sellest, kuidas teda oli ettevõttes seksuaalselt ahistatud. Nüüd aga on käes võit, mis oli seda kõike väärt.

Teddy Quinlivan rääkis antud uudisega seoses, et ta on enne 2017. aastal oma „uudisega” avalikkuse ette tulekut Chaneli, Louis Vuittoni ja Gucci moelavadel kõndinud, samuti reklaaminud mitut ilubrändi ning olnud tuntud ajakirjade kaantel. „Ma teadsin, et kui sellest uudisest räägin, siis kaotan mõned brändid. Ma kartsin, et ei saa enam mitte kunagi ikoonilises Chaneli moemajas töötada.” Kuid siin ta on ja aplaus Chanelile sellise sammu eest!

https://www.instagram.com/p/B1eA307g9mq/

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid