Foto: elle.com

Ajalooline samm Chanel Beautylt

Chaneli moemajale ning selle alla kuuluvale ilumärgile on varemgi meeldinud piire nihutada. Mõni nädal tagasi teatas bränd, et esimest korda ajaloos asub Chanel Beauty tooteid reklaamima avalikult transsooline modell, Teddy Quinlivan.

Samal ajal maailmale uudist teatades kirjutas 25-aastane Teddy emotsionaalselt enda Instagrami-postituses, kuidas kogu tema elu on olnud üks võitlemine. Alates pidevast kiusamisest koolis, teistelt lastelt saadud tapmisähvardustest, vägivaldsest isast kuni tagasilöökideni tööl pärast avalikke sõnavõtte sellest, kuidas teda oli ettevõttes seksuaalselt ahistatud. Nüüd aga on käes võit, mis oli seda kõike väärt.

Teddy Quinlivan rääkis antud uudisega seoses, et ta on enne 2017. aastal oma „uudisega” avalikkuse ette tulekut Chaneli, Louis Vuittoni ja Gucci moelavadel kõndinud, samuti reklaaminud mitut ilubrändi ning olnud tuntud ajakirjade kaantel. „Ma teadsin, et kui sellest uudisest räägin, siis kaotan mõned brändid. Ma kartsin, et ei saa enam mitte kunagi ikoonilises Chaneli moemajas töötada.” Kuid siin ta on ja aplaus Chanelile sellise sammu eest!

https://www.instagram.com/p/B1eA307g9mq/

Veel sarnaseid artikleid


The Ordinary
Foto: The Ordinary

The Ordinary uus volüümi taastav seerum

The Ordinary laiendab oma kultuslikku nahahooldussarja ning tõstab fookusesse ühe vananemise kõige nähtavama märgi – nahavolüümi vähenemise. Brändi värskeim toode kannab nime Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1%, pakkudes ligipääsetavat ja teaduspõhist lahendust neile, kes soovivad naha täidlust taastada ilma süstideta.

Uus seerum on loodud toetama naha loomulikku kollageeni ja elastiini tootmist, sihiga taastada kaotatud volüümi just seal, kus seda kõige rohkem märgata – silmade all, meelekohtadel, põskedel ja naerujoonte piirkonnas. Erinevalt niisutavatest toodetest, mis võivad jätta ajutiselt täidlasema mulje, lubab The Ordinary sügavamat ja püsivamat mõju.

Brändi sõnul lahendab seerum probleemi, mida paljud tooted seni ei puuduta: “Niisutus, silumine ja pinguldamine on kõik olemas, kuid vähesed valemid tegelevad tegelikult volüümi kadumisega,” seisis pressiteates. Uus seerum lubab aga just seda – nähtavalt pringimat ja elujõulisemat nahka pikaajaliselt.

Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1% on juba saadaval The Ordinary veebilehel, nagu ikka vägagi taskukohase hinnaga.

Veel sarnaseid artikleid


REFY
Foto: REFY

REFY esitleb oma seni kõige säravamat kollektsiooni

Kultusbrändi staatusesse tõusnud REFY tähistab oma viiendat sünnipäeva uue limiteeritud kollektsiooniga “Chrome Collection”, mis toob fookusesse enneolematu kuma ja mitmemõõtmelise läike. Kollektsioon koosneb kahest uuest tootest: Cream Shimmer ja Chrome Lip Gloss, mis on loodud andma nahale modernselt kumava viimistluse.

REFY lähtub endale omasest minimalistlikust esteetikast, ühendades essentsiaalsed tooted kõrgekvaliteedilise tulemusega. Bränd rõhutab, et “Chrome Collection” on midagi enamat kui lihtsalt sära — see on naha loomulikku tonaalsust rikastav efekt, mis saavutatakse tänu nahasõbralikele koostisosadele ja helkivatele pigmentidele. 

Mõlemad tooted – nii mitmeotstarbeline kreemjas highlighter kui ka intensiivse läikega huuleläige – on loodud koos kasutamiseks, et tuua esile naha naturaalne valgus ja anda trendikalt glowy tulemus.

REFY limiteeritud “Chrome Collection” on nüüd saadaval brändi veebipoes aadressil refybeauty.com/. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid