Curve osakonna modellid on naiselike kurvidega, säravad, naturaalsed kaunitarid, kes tunnevad end oma kehas hästi ning kelle puusaümbermõõt ületab 100 cm, eirates nii moemaailma pigem igapäevaseid piirnorme.
Curve osakonna loomine sai alguse klientide huvist pluss-suuruses modellide vastu ning soovist pakkuda rohkem võimalusi naistele, kelle keha ei vasta tavapärastele moe standarditele. Agency Iconi modelliosakonna mänedžer Mari Kitsing lisab: „Agentuurina on meil hea meel näha, et moemaailm on tasapisi muutumas, pakkudes vaheldusrikkust nii kehatüüpide, nahavärvi, päritolu kui ka sooneutraalsuse osas. Igapäevaste casting‘ute kaudu kohtame palju andekaid inimesi ning Curve osakonna kaudu saame avada kaunitele naistele, ja miks mitte ka tulevikus meestele, uusi uksi moemaailmas läbilöömiseks.”
Curve osakond on pidevas täiendamises ning huvilistel on võimalus endast märku anda täites Agency Icon kodulehel ankeedi.
Agency Icon on enam kui 10 aastat tegutsenud casting‘u-, talendi- ja modelliagentuur, mille kontorid asuvad nii Tallinnas kui ka Helsingis. Agency Iconi modellid on kõndinud moebrändidele Dior, Prada, Giorgio Armani, Philipp Plein, Gucci, Mulberry jt. Nad on olnud Vagabondi, Dolce Gabbana, Tod’si, Moncleri, Gil Sandersi kampaaniates ning figureerinud ajakirjades Elle, Vogue, L’Officiel, Marie Claire. Agency Iconi casting‘u osakond on teinud casting‘uid kampaaniatele nagu Mercedes Benz, Honda, Sony, Nivea, Coca-Cola jt.
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.