Minu vanused inimesed mäletavad neid retuusilisi lasteaiaaegadest, või kui läks veidike paremini, siis ka algklassidest. Seejärel kadusid need jalusega püksilised kusagile kaugesse moeajaloo auku. Kuid ainult selleks, et tänavu naasta ja veel nii suure „moepauguga”, et neid leiab nii Balenciaga kui ka H&Mi sügisvalikust. Muidugi annavad sellele ootamatule trendile omamoodi vunki juurde mitmed meie lemmikud tänavamoekangelannad (näiteks siin, siin ja siin). Olles neid nüüd kuukese või paar jälginud, tundub mulle, et nende retuusidega tahan ka mina sügisele vastu minna. Õnneks toetab meie moekaubandus mind selles mõttes igati – tõestuseks olgu valik allolevas galeriis.
Lisaks julgustan teid, head lugejad, allpool kommentaarides märku andma, kuidas teile tundub – kas on see retuusi-trend pigem „yey” või „ney”. Seega, arutlegem!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.