Viieteistkümnendat korda toimuv Tallinn Fashion Week avab moesügise 17. oktoobril Kultuurikatlas ning pakub moerahvale nelja päeva jagu põnevaid moevaatemänge – TFW toob publiku ette 23 Eesti disaineri uued kollektsioonid, sealhulgas ka Kuld- ja Hõbenõela auhindadele nomineeritud moekunstnike värskeima loomingu.
“Tallinn Fashion Weekist on aastatega kujunenud siinse moemaastiku vaieldamatu tähtsündmus ning mul on hea meel, et Eesti mood kõnetab nii kodumaist publikut kui ka moenädala väliskülalisi,” sõnab ürituse peakorraldaja Anu Kikas. “Seekordse Tallinn Fashion Weeki teeb kahtlemata eriliseks Kuldnõela juubel. Sel aastal anname üle kahekümnenda Kuldnõela auhinna, mis näitab, et oleme aastate jooksul Eesti moele kindlasti oma märgi jätnud. Ühtlasi tasub mainida, et tegemist on igati unikaalse auhinnaga, millesarnast ei leidu ka meie lähiriikides,” lisab ta.
Sügisese Tallinn Fashion Weeki avalöök leiab aset 17. oktoobril, mil lavale astub põhjamaiselt karget stiili viljelev moebränd WOOM. TFW avatendusele järgneb aga suurejooneline, kahekümnendat juubelit tähistav Kuldnõela gala, mida esitleb Kaubamaja ning mille raames tunnustatakse siinse moemaastiku kõige säravamaid tähti. Eesti ihaldatuim moedisaini auhind Kuldnõel antakse silmapaistvale moedisainerile või kaubamärgile loomingulise järjepidevuse eest vähemalt viimase viie aasta vaates ning selle nominentideks on Kristel Kuslapuu, Hanna Haring moebrändiga Monton ja Kriss Eglite kaubamärgiga New Vintage by Kriss. Lisaks Kuldnõelale antakse üle ka Hõbenõel, millega tunnustatakse viimase aasta meeldejäävaimat panust meie moeellu ning mille nominentideks on sel aastal Katrin Aasmaa, Liisa Soolepp ja Inga Vatsk-Laasner rõivabrändiga I V L.
Tallinn Fashion Weeki teisel päeval astuvad moepubliku ette Al Meta, August, Iris Janvier ja Kirill Safonov ning kolmandal päeval Diana Arno, Piret Kuresaar, Riina Põldroos, Ketlin Bachmann, Aldo Järvsoo ja Tallinn Dolls. Sügisese moenädala viimast ehk neljandat päeva jäävad lõpetama Woolish, Gita Siimpoeg, Kirivoo, BRAND NO.8, Alexanderling ning Mammu Couture.
Lisaks TFW põhiprogrammile heidab sügisene moenädal pilgu ka Eesti moe tulevikutalentidele – Tallinn Fashion Weeki raames jõuab Kultuurikatla Katelde saali näitus, mis toob kokku noorte moeürituse MoeP.A.R.K erinevate vanuserühmade võitjate tööd. Näituse külastamine on kõikidele huvilistele tasuta.
Tallinn Fashion Weeki piletid jõuavad müügile 1. oktoobril ning on saadaval nii Piletilevis kui ka üritusel kohapeal.
Tallinn Fashion Weeki programm:
Kolmapäev 17.10
18.00 WOOM
20.00 Kaubamaja esitleb: Kuldnõel 20
Neljapäev 18.10
18.00 Al Meta, August
19.30 Iris Janvier
21.00 Kirill Safonov
Reede 19.10
18.00 Diana Arno, Piret Kuresaar
19.30 Riina Põldroos, Ketlin Bachmann, Aldo Järvsoo
21.00 Tallinn Dolls
Laupäev 20.10
17.00 Woolish, Gita Siimpoeg
18.30 Kirivoo, BRAND NO.8
20.00 Alexanderling, Mammu Couture
Jälgi Tallinn Fashion Weeki tegemisi Facebookis ja Instagramis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.