Foto: Nick Newbold ajakirjale Vogue.

Anna Wintour teeb ruumi uuele… Anna Wintourile

Üle maailma moemaanide jaoks jõudis eile lõpule üks ajastu – legendaarne Ameerika Vogue’i peatoimetaja Anna Wintour teatas, et astub pärast 37 aastat tagasi oma seniselt ametikohalt. Õnneks on aga selles otsuses ka väike aga.

Nimelt teatas Wintour, et otsib Ameerika Vogue’ile uut head of editorial content’i – mitte küll otseselt uut peatoimetajat, kuid midagi üsna sarnast. Wintour ise Condé Nasti kirjastusest lahkuda ei kavatse, vaid jätkab tööd nii globaalse sisuloome juhi kui ka Vogue’i rahvusvahelise peatoimetajana.

Vogue.com lehel avaldatud teates seisis:

While Wintour will continue in her roles as chief content officer for Condé Nast—overseeing editorial for brands, including WIRED, Vanity Fair, GQ, AD, Condé Nast Traveler, Glamour, Bon Appétit, Tatler, World of Interiors, Allure, Teen Vogue, Ars Technica, and Them globally—as well as global editorial director for Vogue, Vogue US’s new head of editorial content will lead the magazine’s daily operations across platforms. The person who fills that role will report directly to Wintour, in keeping with the heads of editorial content at all Vogues.

Seega, kuigi see kõik kõlab üsna suure uudisena, ei muutu 75-aastase toimetaja roll sisuliselt kuigivõrd. Samas loobuda tiitlist, mille nimel ta terve karjääri töötas – ja ametikohast, mida ta hoidis pea 40 aastat – polnud kindlasti kerge otsus.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid