Zelens on luksuslik nahahooldusbränd, mille asutas 2005. aastal dr Marko Lens – juhtiv plastika- ja rekonstruktiivkirurg ning naha vananemise ja nahavähi ekspert. Tema eesmärk oli lihtne: luua tootesari, mis tõeliselt töötab, toetub kliinilistele uuringutele, kuid samas hellitab nahka luksuslike, puhaste ja loodusest inspireeritud koostisosadega. Kuna dr Lensil on ulatuslik teaduslik taust – ta on omandanud magistrikraadi Harvardi ülikoolis ja doktorikraadi oksüdatiivse stressi valdkonnas Oxfordist –, siis panidki just tema teadusuuringud naha vananemise ja antioksüdantide kohta aluse Zelensi tootesarjale, mille eesmärk on aeglustada naha enneaegset vananemist.
Brändi tooted töötas dr Lens välja koostöös teadusasutustega ning need kõik on läbinud sõltumatud kliinilised uuringud. Zelensi tooted ei sisalda loomset päritolu koostisosi ja on testitud ilma loomkatseteta. See-eest sisaldavad brändi tooted üle 100 botaanilise koostisosa, millel on nahale kasulikud omadused ning mis pakuvad tõhusaid ja tõestatud tulemusi.
Täna on Zelensi tooted saadaval üle maailma luksuslikes jaemüügikohtades, nagu Space NK, Selfridges ja Harvey Nichols, samuti veebipoodides, nagu Net-a-Porter ja Cult Beauty. Eestis on Zelens saadaval Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas ja Startlani ilukaubamajas.
Portaili peatoimetaja Aljona Eesmaa lemmikud:
Olles aastate jooksul puutunud kokku väga paljude ilumaailma uustulijatega – nende seas ka sellistega, mille hype on jäänud mulle arusaamatuks –, suhtun ma enda jaoks võõrasse ilubrändi alati teatud ettevaatlikkusega. Nüüd aga tundub, et joke’s on me, et ma varem sellisest brändist nagu Zelens kuulnud ei olnud. Suutsin brändist vaimustuda juba oma esimesest näopuhastusest alates – täpsemalt Zelensi puhastusgeelist Shiso Balm Radiance –, sest nii siidiselt puhast ja pehmet näonahka ei paku minu tavaline puhastusvaht kohe kindlasti. Rääkimata sellest, kui muretult sain sellega maha pestud õhtumeigi, mis oli kõike muud kui kerge.
Teisena avaldas mulle väga muljet kolmekordse toimega Zelensi silmahooldus. Lihtsamalt öeldes on tegemist silmakreemiga, mis on kerge, ent samas tõhus. Selle koostis ühendab võimsad peptiidid, taastavad toimeained ja rahustavate taimede ekstraktid, et võidelda kõigi peamiste vananemisilmingutega silmaümbruses. Loodud on see igapäevaseks kasutamiseks nii hommikul kui õhtul – ja nii seda tarbisin ka mina. Väike kogus, õrn patsutamine ja tulemuseks on silmapiirkond, mis näeb välja säravam ja puhanum. Mida pikemalt kasutad, seda kaugemasse minevikku jäävad silmaalused tursed ja tumedad varjud.
Samuti tahaksin välja tuua Zelensi geelkreemi Aqua Shiso, mis on tõesti ülimalt niisutav geelkreem, mida mulle meeldib kasutada koos microcurrent’iga (mikrovoolu näohooldusseadega). Geelkreem ise on rikastatud fermenteeritud rohelise shiso lehtede ekstraktiga, mis on tuntud oma rahustavate ja kaitsvate omaduste poolest. Koostist täiendab ka madalmolekulaarne hüaluroonhape, mis suudab tungida sügavamale nahakihtidesse, ning looduslik taimne suhkrukompleks, mis seob ja lukustab niiskuse pikemaks ajaks. Tulemuseks on kohene ja kauapüsiv niisutus, naha täidlus ja vetruvus ning järgmisel päeval sile, värske ja see õiget sorti „just ärganud“ jume.

Kokkuvõtteks võib öelda, et peamised põhjused, miks Zelensit armastatakse, peituvad ilumärgi kõrgetasemelises teaduspõhises nahahoolduses – iga toote koostisosa on hoolikalt valitud ja testitud. Zelensi toodetes on kasutusel rohkem kui 100 botaanilist ekstrakti, sh fermenteeritud koostisosad, peptiidid ja antioksüdandid. Ning lõpetuseks: Zelens ei luba imesid – ta lubab tulemusi, mis põhinevad teadusel, mitte turundusel. „Iga toode on loodud selleks, et taastada naha tasakaal, toetada selle kaitsevõimet ja tuua esile nooruslik sära, sõltumata elustiilist või vanusest,“ kõlab brändi moto.
Tutvu Zelensi toodetega Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas ja Startlani ilukaubamajas!
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!