Vagabond Shoemakersi tänavuse hooaja fookuses on detailid ja materjalid: klassikalised mokassiinid ja purjekingad on saanud värske konstruktsiooni ja nüansirohked täiendused, samas kui tossude valik on saanud visuaalse uuenduskuuri. Pilkupüüdvateks märksõnadeks on võrk, karvased tekstuurid ja loomamustrid.
90ndate hitt-toode, purjeking, teeb tagasituleku mudelis Joslyn, mille käsitsi õmmeldud mokassiinipealne, nahast paelad ja robustne tald loovad kaasaegse klassiku. Disainis mängitakse ka vormiga: esile tõusevad nii nõelteravad kui üliümarad ninad, mis ilmestavad näiteks plokk-kontsi ja dekonstrueeritud mokassiine.

Tulevikuhõngu toob aga sportlik mudel Hillary – hõbedases säras, jalgpallimaailmast inspireeritud ning üllatavalt sileda ja kerge tallaga, mis seab kahtluse alla kõik senised ootused spordijalanõudele.
Soojade ilmade jaoks leiab kollektsioonist laia valiku sandaale, mille seas on nii minimalistlikke kui skulpturaalsemaid mudeleid. Kotisegmentis rõhub aga Vagabond sel hooajal ajatu disainile. Pehmest nahast ja rikkalikes pruunides toonides mudel Cannes on ideaalne argipäeva kaaslane, samas kui hõbedane minikott Vienne lisab igale välimusele annuse julget modernsust.
Tutvu Vagabondi kevadsuvise kollektsiooniga Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.