Foto: WOH

Tekstiilijääkidest sündinud esteetika

Kodumaise kaubamärgi WOH taaskasutatud tekstiilist riidepuu on midagi enamat kui lihtsalt praktiline tarbeese – see on teadlik valik, lugu ainulaadsusest ja märk uuest esteetikast, mis väärtustab jääkmaterjalide ilu ja ajatut vastupidavust.

Disainimaailmas, kus uudsus ja täiuslikkus on sageli esiplaanil, astub see toode oma rada: pind, mis pole siledaks lihvitud, vaid räägib loo oma päritolust. See on riidepuu neile, kes märkavad detailides karakterit, kes otsivad interjöörielemente, mille ökoloogiline jalajälg on minimaalne, ja kelle jaoks on oluline, et esemetel oleks sisu – nii visuaalses kui väärtuslikus mõttes.

Mida aga tähendab “taaskasutatud” tegelikult? WOH uus riidepuu valmib tööstuslikest tekstiilijääkidest, mis on kogutud väga erinevatest valdkondadest: alates autotööstusest kuni kodutekstiilide tootmiseni. Materjal upcycle’itakse Saksamaal, riidepuud ise valmivad Eestis. Koostiseks 50% taaskasutatud polüester, 25% taaskasutatud polüpropüleen, 25% bico kiud.

Tulemuseks on pind, mis võib olla veidi robustsem kui klassikalisel WOH vildist riidepuul – ent just see teebki iga eseme ainulaadseks. Iga riidepuu kordumatu, kuna iga tootepartii värv ja tekstuur sõltub konkreetsest algmaterjalist. Olgu lisatud, et selle riidepuu disain on suunatud just ülerõivastele ja tööriietele, seega sobivad need riidepuud ideaalselt kontoritesse, äriruumidesse või rõivabrändide eksponeerimiseks.

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid