Eestis on siiani olnud vaid üks ametlik Swarovski kauplus, mis tegutseb Ülemiste keskuses. Pop-up formaadis kaupluse avati soovist tuua globaalselt ühe tuntuima brändi ainulaadne disainikeel rohkemate inimesteni.
„Swarovski on tänaseks maailma tippklass, ühendades erinevad poolused – punase vaiba väärilised disainid, maailma superstaaridega koostööd ning sõbraliku hinnaklassi. Meil on hea meel tuua see maailmatase inimestele lähemale uues asukohas,“ sõnas Goldtime’i ja Swarovski kaupluste omanik Indrek Peterson. „Viru Keskuse pop-up annab võimaluse kohtuda brändiga uues vahetus kontekstis – elegantses toetatud keskkonnas, tabades mugavalt hooaja vaimu.“

Ühtlasi on pop-up kaupluses võimalus tutvuda Swarovski ja brändisaadiku Ariana Grande koostöös sündinud uue kapselkollektsiooniga, mis võlub oma peenete detailide, pärlite ja Swarovski kristallide luksusliku kooslusega. Kollektsioon on inspireeritud laine- ja südamevormidest, peegeldades Ariana Grande unikaalset esteetikat ja naiselikkust.
Samuti saab pop-up kaupluse väljapanekus tutvuda eksklusiivse Nike JA2 x Swarovski koostööga, mille raames loodi unikaalne Nike meestemudel. Eestisse saabus müüki vaid 10 unikaalset paari, millest ühe eksemplariga saab tutvuda Swarovski pop-up poes.
Swarovski pop-up kauplus Viru Keskuses jääb avatuks kuni mai lõpuni.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!
Telliskivi kvartali uutes ruumides paiknevad mõlema disaineri stuudiod, mille vahel asub ühine disainipood. Tegemist ei ole pelgalt müügipinnaga, vaid tervikliku kogemusega, kus disaini kaudu tutvustatakse ringmajanduslikku mõtteviisi ja läbipaistvat tootmist. Poe valikusse kuuluvad Reeda ja Stella enda looming ning valitud Eesti disainerite tooted – näiteks Patrick Soome ehted, Maarit Pööri tekid, Cervo Volante jalanõud ja Tarmo Luisu valgustid.
“Oleme Stellaga ühes ruumis juba teist korda – kunagi jagasime stuudiot Kalasadama 8, kust sai ka alguse Eesti Disaini Maja,” meenutab Reet. “Ühist poodi pole me samas kunagi vedanud, kuid see samm on hästi loogiline, sest suuresti on meil sarnane klientuur.”
Stella sõnul on disainerid oodanud uut ruumi juba mitu aastat, kuid eks kõik head asjad võtavad aega. “Nüüdne keskkond on palju avaram ja moodsam kui varasem, mis võimaldab pakkuda ka parema kvaliteediga poeelamust ning töötada taas n-ö kultuurikeskuse ideega, kus lisaks poepidamisele hakkame korraldama ka erinevaid disaini ja kultuuriga seotud üritusi,” lisab Stella.
Stuudiopood avab uksed 2025. aasta novembris aadressil Telliskivi 60a/5 – uus arendus asub F-hoonest diagonaalis üle väljaku endises alajaamas.
Kuna aga Reet läheb novembri alguses New Yorgi Ülikooli külalisprofessoriks ja mõnda aega teda Telliskivis ei näe, siis toimub esimene paljudest avamisüritustest juba sel neljapäeval, 30. oktoobril kell 19.00, ruumid õnnistab lauluga sisse Jarek Kasar. Pileti kontserdile saab soetada Reet Ausi kodulehel.