Foto: CHANEL

Lipsud, pärlid ja illusioonid à la CHANEL

Chaneli loomingulise stuudio loodud ning käesoleval nädalal Pariisi moenädala raames esitletud sügis/talv 2025/26 kollektsioon on kui ajatu moe ja visuaalse illusiooni kokkupõrge, kus klassikalised detailid kohtuvad ootamatute proportsioonide ja kaasaegse teatrimaailma lavalise tunnetusega.

Grand Palais’ klaaskatuse all, lavakujundaja Willo Perroni loodud dramaatilise musta paelaga taustal, kandsid modellid lühikesi jakikesi ja ülepikki pükse, popliinsärgid olid “venitatud” pahkluuni, tavapäraselt lühike signatuurjakk oli seekord hoopis mantelkleit. Äärmuslikke kontraste ja ootamatuid siluette jagus kollektsiooni veelgi.

Ka Chaneli ikoonilised sümbolid – pael, lips, pärl ja lill – said uue elu ning seda varieeruvates mõõtkavades. Aksessuaaridki jätkasid Chaneli mängulist teekonda – kingakontsad olid valmistatud üksikust pärlist, üleõlakotid nägid välja kui hiiglaslikud pärlikeed ning kõikvõimalikud kaunistused ja tekstuurid lõid sürreaalse, kuid äärmiselt poeetilise atmosfääri.

Kui meie kalkulatsioonid paika peavad, on see viimane kollektsioon, mille on loonud anonüümne moemaja loominguline stuudio – edaspidi võtab juhtimise üle hiljuti loovjuhiks valitud Matthieu Blazy.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Miu Miu

“Miu Miu tüdruk” Kylie Jenner

Kylie Jennerist on ametlikult saanud Miu Miu girl – vähemalt viitab sellele moemaja uus sügis/talv 2025 reklaamkampaania. Kui varasemalt on Miu Miu esindamise au kuulunud pigem õele Kendall Jennerile, siis tundub, et nüüd on Kylie kord rambivalgusesse astuda.

Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.

Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.

Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid