„Olles töötanud Louis Vuittoni moeetenduste lavatagustes üle 20 aasta, olen vaimustuses võimalusest mängida võtmerolli La Beauté Louis Vuittoni loomisel,“ sõnas McGrath pressiteates. „Iluuniversum on palju enamat kui pelgalt tooted ning see, mida me siin loome, viib luksusilu uuele tasandile.“
Kuigi see on Louis Vuittoni ametlik sisenemine meigitööstusesse, pole see sugugi brändi esimene kokkupuude ilumaailmaga. Juba aastakümneid on brändi kollektsioonidega käinud kaasas eksklusiivsed kosmeetikakohvrid ja -tarvikud. Kusjuures, juba 1920ndatel olid Louis Vuittoni tootevalikus meigipintslid, peeglid ja puudritoosid – esimesed käekotidki disainiti spetsiaalselt meigitoodete kandmiseks.
La Beauté Louis Vuitton esimene meigikollektsioon jõuab turule 2025. aasta sügisel. Juba on ka teada, et brändi esimene kollektsioon toob ilumaanideni 55 huulepulka, 10 huulepalsamit ja kaheksa lauvärvipaletti.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.