Millega siis täpsemalt tegu? APRÈS-SEX on maailma esimene t-särk, mis on varustatud innovaatilise sisseehitatud NFC-kiibiga, mille abil on võimalik spetisaalselt toote jaoks arendatud rakenduses jälgida särgi teekonda partnerilt partnerile. Kogu informatsioon on mõistagi anonüümne. T-särk on loodud selleks, et muuta perspektiivi, kuidas mõtleme intiimsusest ja mugavusest peale vahekorda.
APRÈS-SEX t-särgi turule tulek ajatati spetsiaalselt sõbrapäevaga ja lansseeriti eksklusiivse hüpikpoega Pariisis. Pop-up pood asub linna trendikaimas Le Marais linnaosas, aadessil 98 rue de Turenne, ja on avatud ainult kolm päeva, 13.-15. veebruarini. Muide, pop-up pood osutus juba esimesel päeval nii edukaks, et ukse taha tekkis huvilistest järjekord.
“APRÈS-SEX t-särk sündis reaalsest vajadusest, vastates levinud küsimusele “Kas sul on mulle t-särki laenata?” mis kerkib sageli pärast intiimseid hetki,” selgitab Maison Beast asutaja Mihail Burõhh.” Oma oversized lõike ja pehme materjaliga, on APRÈS-SEX t-särk ideaalne nii kaisutamiseks peale vahekorda, kui ka stiilseks moeesemeks tänaval.”

APRÈS-SEX t-särk on toodetud Portugalis ja pakendatud hiiglaslikku kondoomipakendisse, andmaks edasi toote sekspositiivset sõnumit. T-särki on sisse ehitatud NFC-kiip – kiibi skanneerimisel telefoniga ühendab see särgi omaniku spetsiaalselt loodud rakendusega APRÈS-SEX Club, kus särgi omanikud saavad jagada oma intiimseid kogemusi ja sirvida teiste omanike lugusid üle maailma. “Igal t-särgil on NFC-kiibi alusel unikaalne number ja kui t-särk liigub ühelt partnerilt teisele edasi, tekib t-särgile oma ajalugu, millele on võimalik kaasa elada,” selgitab toote tehnilist poolt lahti ettevõtte kaasasutaja Kaido Põldma.
“Eesti turu jaoks võib tunduda toote kontseptsioon ootamatu ja julge, kuid Prantsusmaalt ja Ameerika Ühendriikidest oleme saanud suurepärast tagasisidet. Nägime kuid vaeva, et APRÈS-SEX t-särk välisturule viia – veebruari alguses saatsime välja 200 isikupärastatud karpi üle maailma, saajate nimekirjas on muuhulgas kuulsused nagu Kendall Jenner, Dua Lipa, Madonna, Hailey Bieber, Mark Zuckerberg, Pharrell Williams, Drake jpt,” kommenteerib toote turundusstrateegiat Maison Beasti turundusjuht Pipa Sauter. Esimeste seas jõudsid personaliseeritud APRÈS-SEX t-särgid näiteks Beyoncé ja Chris Browni stilistideni, kes on juba Instagramis toodet oma jälgijatega jaganud.
APRÈS-SEX t-särk on saadaval ka veebilehel apres-sex.com.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!
Telliskivi kvartali uutes ruumides paiknevad mõlema disaineri stuudiod, mille vahel asub ühine disainipood. Tegemist ei ole pelgalt müügipinnaga, vaid tervikliku kogemusega, kus disaini kaudu tutvustatakse ringmajanduslikku mõtteviisi ja läbipaistvat tootmist. Poe valikusse kuuluvad Reeda ja Stella enda looming ning valitud Eesti disainerite tooted – näiteks Patrick Soome ehted, Maarit Pööri tekid, Cervo Volante jalanõud ja Tarmo Luisu valgustid.
“Oleme Stellaga ühes ruumis juba teist korda – kunagi jagasime stuudiot Kalasadama 8, kust sai ka alguse Eesti Disaini Maja,” meenutab Reet. “Ühist poodi pole me samas kunagi vedanud, kuid see samm on hästi loogiline, sest suuresti on meil sarnane klientuur.”
Stella sõnul on disainerid oodanud uut ruumi juba mitu aastat, kuid eks kõik head asjad võtavad aega. “Nüüdne keskkond on palju avaram ja moodsam kui varasem, mis võimaldab pakkuda ka parema kvaliteediga poeelamust ning töötada taas n-ö kultuurikeskuse ideega, kus lisaks poepidamisele hakkame korraldama ka erinevaid disaini ja kultuuriga seotud üritusi,” lisab Stella.
Stuudiopood avab uksed 2025. aasta novembris aadressil Telliskivi 60a/5 – uus arendus asub F-hoonest diagonaalis üle väljaku endises alajaamas.
Kuna aga Reet läheb novembri alguses New Yorgi Ülikooli külalisprofessoriks ja mõnda aega teda Telliskivis ei näe, siis toimub esimene paljudest avamisüritustest juba sel neljapäeval, 30. oktoobril kell 19.00, ruumid õnnistab lauluga sisse Jarek Kasar. Pileti kontserdile saab soetada Reet Ausi kodulehel.