Foto: Helena Christensen | BoConcept.

Helena Christensen on BoConcepti uus globaalne kunstiline juht

Mööblibränd BoConcept on astumas uude loomingulisse ajastusse, nimetades oma globaalseks kunstiliseks juhiks maailmakuulsa Taani supermodelli, fotograafi ja stiiliikooni Helena Christenseni.  

Helena Christensen on rahvusvaheliselt tunnustatud modell ning hinnatud moe- ja kunstifotograaf, kes on vallutanud lugematute moeajakirjade kaaned ja esinenud tuntud brändide kampaaniates. Taani ja Peruu juurtega Kopenhaagenis sündinud Helena toob oma mitmekülgsed loomekogemused nüüd ka sisustusmaailma.  

Oma uues rollis hakkab Helena Christensen töötama tihedalt koos noorte disainitalentidega, osalema brändikampaaniates ning looma ja kujundama uusi BoConcepti disaine, mis peegeldavad tema isikupärast stiilitunnetust ja elegantsi. „See on minu jaoks tõeline unistuse täitumine,“ ütleb naine. „Mulle on alati meeldinud sisekujundus ja see ametikoht ühendab minu kire disaini, loovuse ja teadliku elustiili vastu.“  

Helena Christenseni esimene loominguline ettevõtmine BoConceptis saab olema eksklusiivne kunstitrükiste sari „Flora“, mis jõuab müügile 2025. aasta märtsis. Sarja kuuluvad botaanilised fotod tema isiklikust arhiivist, mis peegeldavad Christenseni armastust looduse ja igapäevaelu ilu jäädvustamise vastu. Lisaks kunstitrükistele hakkab Christensen kujundama ka mööblit ja arendama uusi kangamaterjale. Tema eesmärk uues ametis on inspireerida inimesi looma ruume, mis on tõeliselt kodused ja hubased. 

Taani mööbli- ja sisustuskaubamärk BoConcept, mille ajalugu ulatub tagasi 1952. aastasse, on tänaseks esindatud 64 riigis – sealjuures ka Eestis – enam kui 300 kauplusega.

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid