Meenutuseks: Pantone valib igal aastal värvitooni, lähtudes kultuurilisest resonantsist, globaalsetest meeleoludest ning loomevaldkondade – nagu mood, sisekujundus ja disain – trendidest. Valitud värv peegeldab maailma, milles elame. Praegusel ajal, aastal 2025, mil meid ümbritsevad kliimakriis ja majanduslangus, on Mocha Mousse kui soe kallistus või hõrk šokolaadimaius, mida me kõik aeg-ajalt vajame. Lisaks tundub, et tänu Mocha Mousse’ile on moemaailma “vaikse luksuse” summutatud toonid ja minimalistlik stiil endiselt aktuaalsed, enam kui aasta pärast trendi ametlikku võidukäiku.
Sellest lähtuvalt on Mocha Mousse ideaalne toon, mida oma garderoobi tuua (või seal edasi hoida). Olgu sinu lemmiktooniks tume kastan, rikkalik taupe või värske espresso macchiato – Mocha Mousse sobib praegusesse hooaega ideaalselt. Vajad tõestust? Aga palun!
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.