„12 aastaga oleme kasvanud ja arenenud nii palju, et tundsime, et on aeg teha muudatusi, mis peegeldaks meie praegust visiooni ja tööeetikat. Meie uus bränding on minimaalselt elegantne, kuid siiski elav, väikese vürtsiga – just nagu meie meeskond ja teenused,” põhjendab Agency Iconi juht Terje Kissa. Lisaks visuaalsele värskendusele on Agency Icon välja tulnud ka mitme uuendusega nagu näiteks üle 50-aastastest modellidest koosnev kategooria Golden & Grey.
Kissa lisab, et agentuuri missioon on jätkuvalt märgata inimesi ning pakkuda neile võimalust astuda igapäevaelust ja tegemistest korraks välja – siseneda võttemelusse, murda rutiini ning seeläbi saada positiivseid elamusi ja ka lisateenistust. Nii julgustabki agentuur nii naisi kui ka mehi kandideerima kas modelliks või talendiks. Andmebaasis olemine on kõigile tasuta, aga võib tuua õigel hetkel hästi tasuva töö.
Agency Icon on enam kui 12 aastat tegutsenud castingu-, talendi- ja modelliagentuur, mille kontorid asuvad nii Tallinnas kui ka Helsingis. Agency Iconi modellid on kõndinud moebrändidele Dior, Prada, Gucci, Mulberry jt. Nad on olnud Vagabondi, Dolce Gabbana, Moncleri kampaaniates ning figureerinud ajakirjades Elle, Vogue, L’Officiel, Marie Claire. Agency Iconi castingu osakond on teinud castinguid kampaaniatele nagu Mercedes Benz, Honda, Sony, Nivea, Coca-Cola, Telia, Finnair ning leidnud näitlejaid filmidesse nagu „Sügisball”, „Deliver Us”, „Azrael”. Samuti on nad aidanud leida näitlejaid väiksematesse osadesse Netflixi seriaali „The Queen’s Gambit” ning Apple TV+ sarja „Constellation”.
Uuri lisa www.agencyicon.com.
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.
Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.
Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.
Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!
COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.