Foto: Bottega Veneta

Kes on Louise Trotter?

Louise Trotter on Briti moedisainer, kelle nimi on viimastel aastatel üha enam moemaailmas tähelepanu pälvinud. Möödunud nädalal avalikustati, et just tema võtab Matthieu Blazy’lt üle Bottega Veneta loomingulise juhi koha. Kellele üllatus, kellele täiesti loogiline samm.

Kes aga üldse on Louise Trotter? Kogusime kokku viis põnevat fakti tema ja tema senise karjääri kohta.

1. Lacoste’i esimene naissoost loominguline juht

Ikoonilise krokodillilogoga moemärk Lacoste palkas Trotteri 2018. aastal oma esimeseks naissoost loominguliseks juhiks. See oli murranguline samm Prantsuse spordibrändi 92-aastases ajaloos. Trotter hoidis viie aasta vältel Lacoste’is väga praktilist joont – isegi tema modellid kandsid moeetendustel alati madala tallaga jalatseid.

2. Turundusharidusega disainer

Trotter ei läbinud klassikalist moekunstiharidust, vaid valis kombinatsiooni turundusest ja disainist. Northumbria Ülikooli turunduse ja disaini eriala lõpetamine andis talle laiapõhjalised teadmised nii loome- kui ka ärilisest poolest, mis on olnud tema eduka karjääri üks võtmetegureid.

3. Loovjuht Josephis ja Carvenis

Enne Lacoste’i oli Trotter üheksa aastat loominguline juht Josephis – kaasaegses ja luksuslikus moemajas, mis on tuntud oma šikkide, kuid samas kantavate disainide poolest. Hiljem suundus ta Carveni moemärgi juurde, kus jõudis olla vaid kolm hooaega.

4. Mitmekesine karjäär mõlemal pool Atlandi ookeani

Louise Trotteri kolm aastakümmet kestnud moekarjäär on viinud teda tööle nii Euroopa kui ka Ameerika moemajadesse. Pärast ülikooli alustas ta tööd Londonis, kuid liikus hiljem New Yorki, kus töötas selliste brändide juures nagu Gap, Calvin Klein ja Tommy Hilfiger.

5. Uus-uus Bottega

Kui möödunud nädalal algas moemajade loominguliste juhtide “toolide vahetus”, tervitas moemaailm rõõmuga kahte suurt uudist – Matthieu Blazy asub Chaneli etteotsa ning Louise Trotter võtab üle Bottega Veneta. Trotteri visiooni oodatakse suure huviga, sest tema panus tõotab tuua uusi ja põnevaid tuuli sellesse legendaarse Itaalia moemärki.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid