Foto: Goldtime | Getter Raiend.

​​Luksus, mida nautida puhta südametunnistusega

Teemandid on teadagi tüdruku parimad sõbrad, kuid aina kiiremini kihutavas maailmas on jätkusuutlikkus järjest olulisemat kohta inimeste eludes leidmas. Seda enam on meil hea meel näha kodumaiseid ettevõtteid, kes teevad samme rohelisema tuleviku poole. Lubage esitleda Goldtime’i päris esimest läbi ja lõhki eetilist juveelehete brändi – Clara Stella laboriteemandid. 

Clara Stella ehk tõlkes ere täht ammutab inspiratsiooni öise taevalaotuse saladuslikest teedest. Nii eredatest tähtedest, mis säravad iseendale, kui ka linnuteedest, kus sillerdavad täheread justkui kalliskivid külg külje kõrval. Brändi jätkusuutlik selektsioon esmaklassilise kvaliteediga laboriteemante lubab nautida luksust puhta südametunnistusega. 

Goldtime’i teemandiekspert Aveli Kippari leiab, et laboris kasvatatud teemandid on suurepäraseks alternatiiviks inimestele, kes soovivad tuua iseenda või oma kallimate ellu sära, võttes arvesse keskkonda: “Goldtime’i jaoks on oluline olla suunanäitajaks valdkonnas ning liikuda sammhaaval jätkusuutlikuma maailma poole. Seetõttu on meil ääretu rõõm tutvustada ehtebrändi Clara Stella, mis on ühtaegu nii eetiline kui ka luksuslik. Kõik brändi ehted on loodud taaskasutatud kullast ning neil sillerdavad laboriteemandid, mille eeliseks lisaks keskkonnasõbralikkusele, on ka nende kättesaadavam hinnaskaala. Need on ideaalsed ehted, millega tähistada iseennast või erilisi inimesi oma elus.” 

Nii toob Clara Stella Eestisse sõõmu värsket õhku oma kaasaegse lähenemisega klassikalisele juveelile – kõik brändi disainid on justkui maitsekad kunstiteosed, mis tõstavad esile erilisi teemandilihve ning sobivad kandmiseks nii igapäevaselt kui ka pidulikel sündmustel. Taaskasutatud kullast loodud juveelid on kaunistatud südame-, tilgakujulise ja smaragdlihvis laboriteemantidega, tähistamaks Sind ja Sinu elu kõige eredamaid hetki puhta südametunnistusega. 

Clara Stella ehted leiab Goldtime’i Viru Keskuse, Rocca Al Mare, Ülemiste, Kristiine, Lõunakeskuse, Tartu Kaubamaja ja Pärnu Kaubamajaka valikust, samuti veebipoest goldtime.ee. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Giorgio Armani | Stefano Guindani.

Giorgio Armani (1934-2025)

Täna tabas moemaailma suur kaotus. Giorgio Armani – omanimelise moemaja asutaja, disainer ja tegevjuht – on lahkunud 91-aastaselt. Teate kohaselt lahkus legendaarne moelooja – Il Signor Armani, nagu töötajad ja koostööpartnerid teda austavalt kutsusid – rahus, ümbritsetuna oma lähedastest.

Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.

Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.

2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid