Kõnealuse koostöö raames valmivad mitte ainult kodutarbed, vaid ka meestele mõeldud rõivad ja aksessuaarid. Kõik need kannavad endas Nanushka uuenduslikku käsitööoskust ja funktsionaalset ilu, ammutades inspiratsiooni Ungari esteetilistest traditsioonidest. Samal ajal peegeldavad need ka Nanushka asutaja ja loovjuhi, Sandra Sándori, kultuuride ristteel asuvat tausta ning tema intuitiivset lähenemist loomingule.
Mida siis kollektsioon õieti sisaldab? Rõivakollektsioonis leidub nii vabama lõikega esemeid, mis on loodud neutraalsetes toonides, kui ka teksariideid ja maitsekaid kudumeid. Samuti on saadaval formaalsem valik, kus leidub jakke, kahekordselt nööbitavaid mantleid ja ülikondi. Aksessuaaride seas on nii peakatteid kui ka erinevaid jalatseid, sealhulgas kodususse. Kollektsioonist ei puudu isegi ehted, milles aktsendiks on rohekas kivi.
Mis puudutab kodutooteid, siis see on esimene kord, kui Nanushka brändi all on disainitud mööbel. Kollektsioonis leidub esemeid nii rikkalikes puidutoonides kui ka jahedas marmoris, samuti värvikaid nõusi. Sándori sõnul on iga eseme puhul tajuda “Ida ja Lääne mõjutuste sulamit”, mis jääb sealjuures truuks Nanushka allkirjalisele disainikeelele ja Ungari pärandile.
Kollektsioon jõuab nii Zara kui Zara Home’i e-poodi kui ka valitud poodidesse müügile alates 28. oktoobrist.
Vaata ka Colin Dodgsoni poolt üles võetud kampaaniapilte galeriis!
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.