Foto: Drykorn

Mis bränd on intrigeeriva tunnuslausega DRYKORN?

Drykorn on Saksamaalt pärit moebränd, mis asutati 1996. aastal. Täna on bränd tuntud oma minimalistliku ja kaasaegse esteetika poolest, pakkudes stiilseid ja kvaliteetseid rõivaid, mis keskenduvad igapäevastele vajadustele, kuid samas sisaldavad ka trendikaid elemente. Kõik eelmainitu on tänavu sügisest leidnud koha ka Kaubamaja Naistemaailmas.

Tunnuslausega “FOR BEAUTIFUL PEOPLE” Drykorni riideid iseloomustavad ennekõike selged lõiked, täpsed detailid ja kvaliteetsed materjalid, mis annavad rõivastele luksusliku ja vastupidava tunde. Bränd rõhutab ka toodete valmistamisel kestlikkust ja vastutustundlikkust, pöörates tähelepanu tootmisprotsessidele ja materjalide päritolule.

Mida aga tähendab, et bränd on mõeldud ilusatele inimestele?

Brändi sõnul ei tähenda “ilus” midagi stereotüüpset, igapäevast, kunstlikku ega pretensioonikat. “Ilus hõlmab iga inimese individuaalsust, isikupära, mitmekesisust ja loovust,” kõlab selgitus. “Sisemine ilu, mis väljendub kire või hobina, tuleb alati esile, kui inimene saab riietuda ja ennast väljendada nii, et tunneb end oma nahas hästi. “Ilus” ei tähenda seega midagi kindlat, vaid seda, kuidas igaüks ise seda enda jaoks määratleb.”

Tutvu Drykorni naistekollektsiooniga Kaubamaja Naistemaailmas või veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Miu Miu

“Miu Miu tüdruk” Kylie Jenner

Kylie Jennerist on ametlikult saanud Miu Miu girl – vähemalt viitab sellele moemaja uus sügis/talv 2025 reklaamkampaania. Kui varasemalt on Miu Miu esindamise au kuulunud pigem õele Kendall Jennerile, siis tundub, et nüüd on Kylie kord rambivalgusesse astuda.

Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.

Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.

Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid