See on Matin Lutensi kollektsiooni neljas lõhn, mida Serge Lutens on kirjeldanud järgmiselt: “Point du Jour esindab hetke, kui saabub aovalgus. Hetke, mille saab pühendada iseendale. See on lõhn, mis sümboliseerib mere tagant tõusvat varahommikust päikest, mis katab maa oma puhaste kiirtega. See on kui uue päeva renessanss. Minu jaoks seostub lõhna peamine komponent tüümian Maroko aedades kasutatava traditsioonilise niisutussüsteemiga ja veega. Tänu sellele pakub aroom lihtsakoelise pelgupaiga. Sellel on rahustav hõng nagu kuival Vahemere tüümianil, kui seda sõrmede vahel hõõruda. See on kui toonik, mis on inspireeritud oja vulinast…”
Serge Lutensi uus parfüüm Point du Jour on saadaval näiteks Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee.
Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.
Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.