“When I was designing this collection, I pictured a woman who dresses up just for herself, even when she’s at home, making those quiet, everyday moments her own. A self-assured creative who embodies an eccentric joie de vivre, she gravitates toward fluid silhouettes, a carefully curated colour palette and artisanal details—pieces that reflect her unique taste and way of life, imbued with a sense of summertime ease. I see her slipping into the feather-trimmed viscose dress in the morning — an unapologetically bohemian move,” says Creative Director Maja Dixdotter.
Eccentric yet effortless, the collection put the ease of summer into sharp focus, featuring a curation of fail-proof maxi dresses and fluid vacation sets. Longline silhouettes come alive with decadent fringing, graphic maxi stripes, bohemian embroideries and floral appliqués. The classic monochrome palette of black, white, and beige is enlivened by warm toffee brown, serene pastel blue, and vibrant zesty lime—hues inspired by the works of a multi-disciplinary artist and dear friend of the house, Conie Vallese.
Explore the collection in the gallery!
The spring-summer 2025 collection will be available at bymalenebirger.com and selected retailers from February 2025.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.