Kuidas ja kust endale vähese vaevaga sobivad riided leida?

Igaühel meist on oma unikaalne stiil ja viis enda väljendamiseks riietuse abil. Kindlasti oled täheldanud, kuidas üks riideese paneb sind ennast kehvasti tundma, samas kui teine lisab enesekindlust ja aitab selja sirgu lüüa. Riided ei ole pelgalt praktiline vajadus, vaid ka võimalus oma isikupära demonstreerimiseks ning enesehinnangu toetamiseks.

Kindlasti on sul garderoobis riidetükke, mis on sind ustavalt teeninud juba aastaid kui mitte aastakümneid. Ära muretse, pole mingit kohustust neid kapist välja visata. Küll aga on loomulik tunda aegajalt soovi valikuvõimalust uuendada ning just siin võivad tekkida küsimused, kellelt osta, mida osta ja kuidas osta.

Kellelt osta?

Oma stiili loomise üheks sammuks on teadlik valik, milliste riidebrändide tooted sinu kappi jõuavad. Kiirmoe asemel valivad teadlikumad tarbijad kvaliteetsete brändide lahendusi. Hansmark on kodumaine rõivabränd, mis pakub laias valikus ajatuid ja stiilseid erinevateks olukordadeks sobilikke rõivaid. 

On väga mugav, kui ühe tootja valikust leiab midagi nii igapäevaseks kandmiseks kui pidulikuks sündmuseks, mistõttu Hansmark on seda oma kollektsioonide loomisel ka arvesse võtnud. Lisaks saad tunnustatud brändide rõivaid valides olla kindel selles, et need on valminud eetiliselt, kvaliteetsetest materjalidest ning teenivad sind kaua. 

Mida osta?

Muidugi võib riidekapis olla komplekte ja riidetükke, mis klapivad vaid kindlate riideesemetega. Pole aga halb mõte oma senisest rajast kõrvale kalduda ja katsetada uusi lahendusi. Võid seda silmas pidada nii endale riideid soetades kui kellelegi kinki otsides.

Esmalt mõtle, milline on sinu elustiil ja mida armastad igapäevaselt teha. Kui sinu töö eeldab ametlikku välimust, on oluline omada klassikalisi rõivaid nagu hästiistuv pintsak, kvaliteetne triiksärk ja neutraalsed püksid või seelik. Samas, kui töö- ja vabaaja riietus on pigem igapäevane, vaata milliseid mugavaid ja stiilseid vabaajarõivaid Hansmark pakub.

Valikute lihtsustamiseks on väga hea, kui su riidekapis olevaid riideesemeid saab omavahel kombineerida. Mõtle, kas sul on olemas: viisakad püksid, elegantne seelik, mõnus kardigan, mitmeotstarbeline kleit ning paar-kolm tagasihoidliku aga stiilse lõikega pluusi? Juba nendest piisab, et igaks olukorraks end sobivalt riidesse panna.

Kuidas osta?

Suured kaubanduskeskused meelitavad laia poodide valikuga, lubades parimat kaupa. Ei saa aga salata, et kaubanduskeskuses ühest poest teise kondamine on tohutu ajakulu. Tänapäeval pole mingit vajadust veeta pikki tunde kaubanduskeskuste koridorides. Täiesti edukalt saab ostelda veebipoodides nagu Hansapost ja Kaup24. Seal on lai valik mõne hiirekliki, mitte tuhandete sammude kaugusel. Hansmark on vaid üks brändidest, mille toodetel silma peal hoida.

Lisaks sobivatele rõivastele on tähtsal kohal aksessuaarid ja jalanõud. Need pealtnäha väikesed asjad täiustavad üldmuljet ning lisavad riietusele huvitava ja isikupärase aktsendi. 

Hea idee on investeerida klassikalistesse aksessuaaridesse: korralikud kotid, kellad ja ehtekomplektid, mida vähese vaevaga erinevate rõivakomplektidega kombineerida.

Kõikide nende detailide juures on kõige olulisem, et tunneksid end oma riietuses mugavalt ja enesekindlalt. Moekas olemine ja oma stiili leidmine on pidev protsess. See ei tähenda pelgalt uute rõivaste soetamist, vaid ka olemasolevate sobitamist ja kombineerimist nii, et need peegeldaksid just sinu unikaalset stiili. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Havaianas

7 põnevat fakti maailma populaarseima plätubrändi kohta

Kui rääkida suvest, rannast ja muretust olemisest, siis kerkib paljudele silme ette üks kindel detail – värvilised, kerged ja ajatud Havaianase plätud. Brasiiliast pärit bränd on tõusnud tagasihoidlikust algusest tõeliseks ikooniks, mida kantakse nii liivarannas kui ka moenädalatel. Siin on seitse põnevat fakti, mis teevad Havaianasest enamat kui lihtsalt plätupaar.

1. Juured ulatuvad Jaapanisse

Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.

2. Nimi viitab Havaile

Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.

3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas

Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“

4. Moerevolutsioon 1990ndatel

Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.

5. Kõik kannavad Havaianaseid

Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.

6. Disainikoostööd tippmoemärkidega

Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.

7. Ka kuulsuste lemmik

Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.

Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.

Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marta Juga

Muulin x Liisa: kapselkollektsioon, mis lõhnab suve, vabaduse ja teadliku stiili järele

Muulin on Eesti aeglase moe bränd, kelle südameasjaks on luua kvaliteetseid kapselgarderoobi rõivaid neile, kes hindavad puhast disaini, põhjamaist minimalismi ja vastutustundlikku tarbimist. Brändi asutaja Leena Valdi sõnul seisab Muulin kiirmoe ületootmise ja hooajalisuse vastu, pakkudes selle asemel ajatuid rõivaid, mis sobituvad kandja ellu aasta ringi – ilma allahindluste, hooajatrendide või tarbetu raiskamiseta.

„Meie disainid on mõeldud neile, kes soovivad elada kooskõlas keskkonnaga ja väärtustavad klassikalist ilu, ajatut lõiget ja looduslikke kangaid. Me toodame ainult nõudluse alusel ja jääkidevabalt, et iga ese oleks teadlik valik ja samas ka südamega loodud,” kirjeldab Leena.

Kõik Muulini rõivad valmivad Eestis oma ala meistrite käe all, kasutades üksnes sertifitseeritud loodussõbralikke kangaid (OEKO-TEX / GOTS). Just sellesse läbimõeldud ja sihipärasesse maailma astus mõned aastad tagasi ka Liisa Karjahärm – restoranipidaja, moearmastaja, ema ja Muulini kauaaegne modell.

„Liisa tuli Muulini tiimi kolm aastat tagasi ja temast sai kiiresti palju enamat kui lihtsalt meie modell,” meenutab Leena. „Ta kandis meie riideid kõige sagedamini, proovis esimesena uusi mudeleid ning oli alati valmis tulema pildistamistele – isegi siis, kui kõik tuli otsustada viimasel hetkel. Ta on inspireeriv, loova mõtlemisega ja alati valmis kaasa mõtlema.”

Koostöö kulmineerus loomuliku sammuna – ühiselt loodud rannapuhkuse kapselkollektsiooniga, mis sündis soovist pakkuda midagi vaba, mugavat ja kandjat toetavat. Rõivaid, mida tahaks alati reisile kaasa pakkida.

„Minu suur armastus Muulini vastu saigi alguse nende komplektidest,” räägib Liisa. „Ma olen täielik set’i-Liisa* Mul on garderoobis lausa eraldi osa, kus ripuvad kõikvõimalikud komplektid – lühikesed püksid ja triiksärgid, seelikud ja topid. Mind võlus Muulini juures kohe see, et nad loovad samast kangast kombineeritavaid esemeid, mida saab kanda nii koos kui eraldi. Just sellised rõivad leidsid tee ka meie kollektsiooni.”

Kuigi koostööd hakati planeerima sügisel, jõuti loomulikult suverõivasteni. „Eestis on väga keeruline hooajaväliselt suverõivaid leida – eriti midagi, mis oleks mugav, esteetiline ja vastutustundlikult toodetud. Meil tekkis tunne, et Muulin võikski olla see bränd, kelle valikust leiab kuurort-rõivaid aasta ringi, mitte ainult suvekuudel,” selgitab Liisa.

Kollektsioon, mis valmis kahe naise sünergiast ja jagatud väärtustest, kannab endas Muulini selget esteetikat: ajatut joont, looduslikku kangast, ausat tootmist ja läbimõeldud funktsionaalsust. Ning samal ajal ka Liisa energiat – elujaatavat, isiklikku ja mängulist lähenemist rõivastele, mis ei määra inimest, vaid liiguvad temaga kaasa.

14 esemest koosnevat Muulin x Liisa kapselkollektsiooni saab eeltellida muulin.com veebipoest alates 14. juulist.

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid