H&Mi disainiosakond on tänavuse Studio kollektsiooni loomisel võtnud eeskujuks muusikud, kelle garderoob suudab sujuvalt liikuda päevast öösse ja lavalt kulisside taha. Kollektsioonis on esindatud avarad nahk- ja lambanahast ülerõivad, mida tasakaalustavad avara lõikega rätsepaülikonnad, vabalt langevad kleidid ja elegantsed aksessuaarid.
“H&M Studio eesmärk on pakkuda lihtsaid ja ajatutest elementidest koosnevaid garderoobilahendusi, mis sobivad nii töiseks päevaks kui ka õhtuseks väljaskäimiseks, aidates samal ajal luua viimistletud, kuid vabama olekuga komplekte. Selle hooaja kollektsioonis on nii trendiesemeid kui ka klassikat, mida saab kanda aastast aastasse. Samuti on rõhku pandud aksessuaaridele, mis lisavad igale komplektile kaasaegse särtsu,” kommenteerib Ann-Sofie Johansson, H&M naisterõivaste loovnõustaja ja disainijuht.
Tutvu Studio kollektsiooniga galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.